Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 5, свеженьких 2
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Войти | Зарегистрироваться )




Свернуть

> Добро пожаловать на наш форум

Здравствуйте уважаемый посетитель. К сожалению вы не были распознаны форумом как зарегистрированный пользователь. Для полноценного использования возможностей нашего форума вам необходимо зарегистрироваться. Если вы уже зарегистрированы на форуме, то вам необходимо пройти авторизацию, используя Ваш логин и пароль.

Логин:   
Пароль:
 

Форум:

Новые темы (за 20 дней):

Последние сообщения:

Наши сервисы:

Дополнительно:

Новости для бухгалтера:

 
Подавать ли регистрационное заявление № 1-ПДВ с отметкой «Перереєстрація» при смене административного района? [раздел Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства]
Автор Деня Шмыгаль — 20.01.21, 0:50 — 0 комментариев
Законом Украины от 16.01.2020 г. № 466-ІХ «О внесении изменений в Налоговый кодекс Украины относительно усовершенствования администрирования налогов, устранения технических и логических неувязок в налоговом законодательстве» внесены изменения в п. 183.15 НКУ относительно упрощения (сокращения) процедуры перерегистрации плательщика НДС.

В частности, из перечня оснований для проведения перерегистрации плательщика НДС исключено такое основание как изменение плательщиком НДС своего местонахождения (места жительства).

Следовательно, не предполагается перерегистрация в случае изменения субъектом хозяйствования местонахождения (местожительства), а, следовательно, плательщиком НДС не подается в контролирующий орган заявление по форме № 1-ПДВ с отметкой «Перереєстрація».



Просмотров: 20, оставить комментарий   
Сьогодні спливає термін подання звітності за грудень [раздел Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства]
Автор Деня Шмыгаль — 20.01.21, 0:50 — 0 комментариев
Нагадуємо платникам податків, що 20 січня 2021 року - це граничний термін подання наступної податкової звітності за грудень 2020 року:

податкової декларації з ПДВ;

декларації акцизного податку;

звіту про суми нарахованої заробітної плати (звіту з ЄСВ);

податкової декларації рентної плати (місячної) з розрахунком:

рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини;

рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України;

рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами;

рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України

податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності).



По материалам: Бухгалтер 911
Просмотров: 17, оставить комментарий   
Звітність ФОПів з ЄСВ (ф. № Д5) у разі припинення підприємницької діяльності [раздел Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства]
Автор Деня Шмыгаль — 20.01.21, 0:50 — 0 комментариев
Платниками ЄСВ є фізичні особи - підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування.

Згідно з п. 2 розд. ІІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Мінфіну від 14.04.2015 р. № 435 (далі - Порядок № 435), фізичні особи - підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, формують та подають до контролюючих органів Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (далі - Звіт) самі за себе один раз на рік до 10 лютого року, що настає за звітним періодом.

У разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП, такі особи зобов’язані подати самі за себе Звіт із зазначенням типу форми «ліквідаційна», де останнім звітним періодом є період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності (п. 9 розд. ІІІ Порядку № 435).

Звіт із зазначенням типу форми «ліквідаційна» фізичні особи - підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, формують та подають до контролюючого органу протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності або з дня подання заяви до контролюючого органу про зняття з обліку платника єдиного внеску.

Останнім періодом для обчислення та сплати ЄСВ буде:

- для фізичних осіб - підприємців на загальній системі оподаткування - період з дня закінчення попереднього звітного періоду до місяця, в якому здійснено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності включно;

- для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, - період з дня закінчення попереднього звітного періоду до місяця, в якому здійснено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності/або здійснено перехід на сплату інших податків і зборів включно.

ЄСВ сплачується протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого для подання звітності, що містить інформацію щодо сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період.



Просмотров: 17, оставить комментарий   
Виник податковий борг та потрібно сплатити поточне зобов'язання: як зараховуються кошти? [раздел Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства]
Автор Деня Шмыгаль — 20.01.21, 0:50 — 0 комментариев
Спрямування коштів платником податків на погашення грошового зобов’язання перед погашенням податкового боргу забороняється.

Статею 87 ПКУ визначено, що у разі наявності у платника податків податкового боргу, контролюючі органи зобов’язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, у рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеному платником податків.

Зазначена вимога ПКУ реалізована у Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, затвердженого наказом Мінфіну від 24.07.2015 р. № 666 (далі – Порядок).

Згідно з пунктом 8 цього Порядку, у разі наявності у платника податків/платника єдиного внеску податкового боргу / недоїмки з єдиного внеску розрахунковий документ на переказ коштів приймається до виконання незалежно від напряму сплати, зазначеного у полі «Призначення платежу» розрахункового документа. При цьому зарахування коштів відбувається у порядку черговості, встановленому ПКУ, а такому виду сплати присвоюється код виду сплати 140 – «Надходження до бюджету коштів у рахунок погашення податкового боргу / недоїмки з єдиного внеску».

Спрямування коштів платником податків на погашення грошового зобов’язання перед погашенням податкового боргу забороняється, крім випадків спрямування цих коштів на виплату заробітної плати та ЄСВ.

Відповідно до п. 131.2 ПКУ при погашенні суми податкового боргу (його частини) кошти, що сплачує платник податків, у першу чергу зараховуються в рахунок податкового зобов’язання.

У наступну чергу кошти зараховуються у рахунок погашення штрафів, в останню чергу – в рахунок пені.

Якщо платник податків не виконує встановленої цим пунктом черговості платежів або не визначає її у платіжному документі (чи визначає з порушенням зазначеного порядку), контролюючий орган здійснює такий розподіл самостійно.

Звертаємо увагу платників податків на необхідності дотримання вимог наказу Мінфіну від 24.07.2015 р. № 666 та при наявності податкового боргу (недоїмки з ЄСВ) зазначати код виду сплати 140 – надходження до бюджету коштів у рахунок погашення податкового боргу (недоїмки з ЄСВ).



Просмотров: 17, оставить комментарий   
Отберут ли 8000 грн помощи? [раздел Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства]
Автор Деня Шмыгаль — 20.01.21, 0:50 — 0 комментариев


Автор: Амброзяк Наталья, юрист.

В конце прошлого года нардепы и КМУ подготовили нормативную базу для получения помощи как ФЛП, так и наемными работниками ФЛП и юрлиц. Не миллионы, конечно… 8000 грн. С получением этих выплат, мягко говоря, было все не так гладко. Но кое-кто таки помощь получил. Теперь же возникает другой вопрос. Могут ли после выплаты помощи ее отобрать? Об этом и поговорим в нашей статье.

Обратите внимание: здесь мы будем говорить об одноразовой помощи наемным работникам и ФЛП*. Правила ее получения установлены в ст. 2 Закона № 1071** и в Порядке № 1233***.

Подпишитесь, чтобы открыть доступ к материалам Я уже подписчик Налоги & бухучет Издание для специалистов в области налогообложения и бухгалтерского учета во всех сферах бизнеса.

360 грн/
месяц Купить

По материалам: Бухгалтер 911
Просмотров: 14, оставить комментарий   
Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом: в яких випадках він припиняється? [раздел Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства]
Автор Деня Шмыгаль — 20.01.21, 0:50 — 0 комментариев
Відповідно до змін, внесених Законом України від 14.07.2020 р. № 786-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо функціонування електронного кабінету та спрощення роботи фізичних осіб – підприємців», які набрали чинності 07.11.2020 р., ст. 42 ПКУ доповнено новим п. 42.6.

Згідно з вищезазначеним пунктом електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до ПКУ, законів України від 22.05.2003 р. № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 851), від 05.10.2017 р. № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155) без укладення відповідного договору.

Керівник платника податків визначає, змінює перелік уповноважених осіб платника податків, які наділяються правом підписання, подання, отримання ними документів та інформації через електронний кабінет від імені платника податків, та визначає їхні повноваження.

Платник податків стає суб’єктом електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі з дотриманням вимог законів № 851 та № 2155.

Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом припиняється виключно у випадках:

? отримання інформації від кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг про завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа керівника платника податків;

? отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про зміну керівника платника податків;

? отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про державну реєстрацію припинення юридичної особи;

? наявності в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків інформації про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця чи незалежної професійної діяльності фізичної особи;

? наявності в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків інформації про закриття реєстраційного номера облікової картки платника податків у зв’язку зі смертю.

Порядок обміну електронними документами платника податків та контролюючого органу затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.



Просмотров: 17, оставить комментарий   
Визначення контрольної іноземної кампанії (КІК) [раздел Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства]
Автор Деня Шмыгаль — 20.01.21, 0:50 — 0 комментариев
Законом України від 16.01.2020 р. № 466-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» (далі – Закон № 466) ПКУ доповнено ст. 392.

Так нормами ст. 392 ПКУ встановлено, що контрольованою іноземною компанією (КІК) визнається будь-яка юридична особа, зареєстрована в іноземній державі або території, яка визнається такою, що знаходиться під контролем фізичної особи – резидента України або юридичної особи – резидента України відповідно до правил, визначених ПКУ.

Юридичною особою може визнаватися корпоративне утворення (об’єднання) або організація, наділена правом володіти активами, мати права та обов’язки та здійснювати діяльність від власного імені та незалежно від засновників, учасників або форми власності. Наявність у КІК статусу юридичної особи визнається відповідно до законодавства її реєстрації.

У випадках, передбачених ст. 392 ПКУ, до КІК може прирівнюватися іноземне утворення без статусу юридичної особи.

Утворенням без статусу юридичної особи визнається утворення, створене на підставі правочину або зареєстроване відповідно до законодавства іноземної держави (території) без створення юридичної особи, яке відповідно до законодавства та/або документів, що регулюють її діяльність (особистого закону), має право здійснювати діяльність, спрямовану на отримання доходу (прибутку) в інтересах своїх учасників, партнерів, засновників, довірителів або інших вигодоотримувачів.

Утворення без статусу юридичної особи можуть включати, зокрема, але не виключно, партнерства, трасти, фонди, інші установи та організації, створені на підставі правочину або закону іноземної держави (території). До утворень без статусу юридичної особи прирівнюються особи – нерезиденти, організаційно-правова форма яких включена до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України відповідно до п.п. «г» п.п. 39.2.1.1 ПКУ, які відповідно до особистого закону не є юридичними особами.

З урахуванням положень ст. 392 ПКУ контролюючою особою є фізична особа або юридична особа – резиденти України, що є прямими або опосередкованими власниками (контролерами) КІК.

Зокрема, іноземна компанія визнається КІК, якщо фізична особа – резидент України або юридична особа – резидент України (далі – контролююча особа):

а) володіє часткою в іноземній юридичній особі у розмірі більше ніж 50 %, або

б) володіє часткою в іноземній юридичній особі у розмірі більше ніж 10 %, за умови що декілька фізичних осіб – резидентів України та/або юридичних осіб – резидентів України володіють частками в іноземній юридичній особі, розмір яких у сукупності становить 50 і більше відсотків, або

в) окремо або разом з іншими резидентами України – пов’язаними особами здійснює фактичний контроль над іноземною юридичною особою.

Фізична особа – резидент України або юридична особа – резидент України не визнаються контролюючими особами, якщо їх володіння часткою у КІК реалізовано через пряме або опосередковане володіння в іншій юридичній особі – резиденті України, за умови якщо остання визнається контролюючою особою згідно з п. 392.1 ПКУ та на неї покладається зобов’язання щодо оподаткування скоригованого прибутку КІК.



Просмотров: 14, оставить комментарий   
Алкогольные напитки (табачные изделия) уничтожены, потеряны или использованы для собственных нужд: что с акцизным налогом? [раздел Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства]
Автор Деня Шмыгаль — 20.01.21, 0:50 — 0 комментариев
Уплачивается ли СХ акцизный налог с реализации розничной торговли алкогольных напитков (табачных изделий), если товар испорчен, уничтожен, потерян или использован для собственных нужд?

Согласно п.п. 212.1.11 НКУ лицо - субъект хозяйствования розничной торговли, который осуществляет реализацию подакцизных товаров, является плательщиком акцизного налога. При этом объектом налогообложения являются операции по реализации субъектами хозяйствования розничной торговли подакцизных товаров (п.п. 213.1.9 НКУ).

Подпунктом 14.1.212 НКУ установлено, в частности, что реализация субъектами хозяйствования розничной торговли подакцизных товаров - продажа пива, алкогольных напитков, табачных изделий, табака, промышленных заменителей табака и жидкостей, используемых в электронных сигаретах, непосредственно гражданам и другим конечным потребителям для их личного некоммерческого использования независимо от формы расчетов, в том числе на разлив в ресторанах, кафе, барах, других объектах общественного питания.

Итак, если товар испорчен, уничтожен, потерян или использован для собственных нужд, то субъектами хозяйствования не уплачивается акцизный налог с реализации розничной торговли алкогольных напитков (табачных изделий).



По материалам: Категория 114.02 «ЗІР»
Просмотров: 16, оставить комментарий   
ПриватБанк снизил ставки по кредитам предпринимателям [раздел Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства]
Автор Деня Шмыгаль — 20.01.21, 0:50 — 0 комментариев
ПриватБанк с нового года снижает ставки кредитования для малого бизнеса и предпринимателей.

Как сообщил руководитель Дирекции МСБ ПриватБанка Евгений Заиграев, с 1 января до конца февраля будет действовать льготная ставка кредитования по программе финансирования предпринимателей «КУБ». На этот период акционная ставка составляет 1,4% в месяц от первоначальной суммы кредита за первые полгода и 1,2% в месяц за следующий срок пользования кредитом.

В прошлом году кредитами ПриватБанка воспользовались более 25 тысяч предпринимателей на сумму более 8,8 млрд грн. Заявку на получение финансирования можно оформить здесь. Напомним, что по данным исследования банковского рынка компании CBR ПриватБанк считают основным банком 70% предпринимателей и 45% юридических лиц (за 2020-й год эти показатели увеличились на + 3,9% и + 2,8% соответственно).



По материалам: ПриватБанк
Просмотров: 17, оставить комментарий   
Мовний закон: роз’яснення юристів [раздел Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства]
Автор Деня Шмыгаль — 20.01.21, 0:50 — 0 комментариев
У супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав’ярні, ресторані, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці – обслуговування має бути українською. Лише на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою.

Так, з 16 січня 2021 року відповідно до статті 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» (далі – Закон) всі надавачі послуг незалежно від форми власності мають обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги державною мовою. Про прийняття відповідного Закону, набрання чинності статті 30 Закону, запровадження штрафних санкцій, механізм реагування та про інші нововведення розповідає юрист Сумського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Богдан Сюркало.

Відповідно до Закону державна мова має використовуватися в освітній та медичній сферах, у трудових відносинах та у сфері обслуговуванні споживачів, а також під час публічних заходів, у рекламі та інших сферах. Крім того, Закон зобов’язує посадовців володіти державною мовою та застосовувати її під час виконання службових обов’язків. Дія цього Закону не поширюється на сферу приватного спілкування та здійснення релігійних обрядів.

Про новації

16 січня 2021 року набрала чинності стаття 30 Закону щодо використання української мови як державної у сфері обслуговування споживачів підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності; фізичними особами – підприємцями; іншими суб’єктами господарювання, що обслуговують споживачів, у тому числі інтернет-магазинами.

Споживач отримав право на обслуговування державною мовою «за замовчуванням» у закладах торгівлі, у тому числі інтернет-магазині, розважальних закладах, закладах харчування тощо. Водночас на прохання споживача його персональне обслуговування може здійснюватися також іншою мовою, прийнятною для сторін.

Українською мовою має надаватися інформація про вироби (товари), роботи чи послуги: на цінниках, в інструкціях, технічних характеристиках, маркуванні, квитках, меню тощо. Така інформація може дублюватися будь-якою іншою мовою.

Про штрафи

За порушення суб’єктами господарювання вимог, встановлених ст. 30 Закону щодо застосування державної мови у сфері обслуговування споживачів, передбачені штрафні санкції, порядок накладення яких встановлено ст. 57 Закону.

Так, порушників не будуть одразу штрафувати. Відповідно до Закону, якщо споживача не обслуговують державною мовою в певному закладі чи на вебсайті, Уповноважений із захисту державної мови («мовний омбудсмен») чи його представник має скласти акт про результати здійснення контролю за застосуванням державної мови, оголосити попередження суб’єкту господарювання-порушнику та вимогу усунути порушення протягом 30 днів від дати складання акту.

У разі повторного порушення (протягом року) стосовно суб’єкта господарювання складається протокол за результатами здійснення заходу державного контролю за застосуванням державної мови, розглядається справа про правопорушення та може накладатися штраф - від трьохсот (5100 гривень) до чотирьохсот (6800 гривень) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Справа про накладення штрафу розглядається за участю представника суб’єкта господарювання.

Про механізми реагування

У разі порушення прав на отримання інформації та послуг українською мовою необхідно звернутися до представника суб’єкта господарювання з проханням щодо обслуговування державною мовою. У випадку відмови потрібно звернутись до керівництва суб’єкта господарювання або на гарячу лінію відповідного закладу (за наявності).

У випадку повторної відмови, зафіксувати факт такої відмови та дані суб’єкта господарювання й звернутися зі скаргою на відповідні рішення, дії чи бездіяльність до Уповноваженого із захисту державної мови: 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12; e-mail: skarha@mova-ombudsman.gov.ua або заповнити форму скарги за посиланням.

Відповідно до ст. 55 Закону у скарзі має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи, викладено суть скарги. Письмова скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати. В електронній скарзі також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявникові може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування підпису під час надсилання електронного звернення не вимагається.

Про контроль

Уповноважений із захисту державної мови здійснює державний контроль за застосуванням державної мови у випадку надходження скарги, а також за власною ініціативою.

Уповноважений, його представник під час здійснення державного контролю за застосуванням державної мови має право:

1) одержувати на свою вимогу копії документів та іншу інформацію, що стосується предмета контролю, необхідну для здійснення контролю за застосуванням державної мови;

2) безперешкодно відвідувати органи державної влади, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, бути присутнім на їх засіданнях з дотриманням вимог закону;

3) одержувати на свою вимогу копії документів та іншу інформацію, що стосується предмета контролю, від громадських об’єднань, політичних партій, інших юридичних осіб.



Просмотров: 16, оставить комментарий   
Зеленский поручил провести полный аудит тарифов в Украине [раздел Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства]
Автор Деня Шмыгаль — 20.01.21, 0:50 — 0 комментариев
Учитывая появление в публичном пространстве различных спекулятивных заявлений по формированию тарифов на уровне городов и сел страны, а также беспочвенные попытки отдельных представителей местной власти обосновать перед обществом дополнительный рост тарифов сверх уровня, который уже вызывает значительные вопросы с точки зрения справедливости, Глава государства поручает заместителю руководителя Офиса Президента Украины Кириллу Тимошенко, ответственному за региональную политику, провести полный аудит существующих тарифов в городе Киеве и во всех областях Украины, сопоставить ценообразование за разные промежутки времени, а также получить исчерпывающие разъяснения от соответствующих руководителей на местах по завышенным тарифам и тарифной политике в целом. Прежде всего это касается именно тарифов на отопление, бытовой газ и пользование пассажирским транспортом.

Особое внимание следует уделить таким специфическим непрозрачным «тарифным проектам» отдельных руководителей городов, как взыскание средств за эвакуацию авто, за пользование общедоступными частями публичного пространства и т. п.

Задачей всех представителей системы государственной власти является работа в интересах граждан. Напоминаем, что качество управленческой работы на местах не может измеряться перепиской и упоминаниями в СМИ, а имеет конкретное выражение в платежках. Учитывая также, что Кабинет Министров в свою очередь предложил всем категориям граждан возможность для существенного снижения цены на газ и отопление.



Просмотров: 10, оставить комментарий   
Пользователь ПРРО ошибся при заполнении Уведомления о предоставлении информации относительно квалифицированного сертификата открытого ключа. Как исправить? [раздел Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства]
Автор Деня Шмыгаль — 20.01.21, 0:50 — 0 комментариев
Каким образом СХ провести изменения или корректировку данных, указанных в Уведомлении о предоставлении информации относительно квалифицированного сертификата открытого ключа (J/F139801)?

Формой Уведомления о предоставлении информации относительно квалифицированного сертификата открытого ключа с идентификатором формы J/F139801 (далее - Уведомление J/F139801) не предусмотрено проведение изменений или корректировок данных.

Для исправления ошибки необходимо прекратить работу кассира с неверными данными путем закрытия рабочей смены и подать Уведомление J/F139801 с правильными данными повторно.

Идентификатор ключа субъекта необходимо выбрать из сертификата ключа со свойствами назначения ключа - «Цифровий підпис, Неспростовність».

Если значение поля не соответствует указанным данным необходимо выбрать другой сертификат.

В случае отображения идентификатора ключа субъекта в виде парных наборов символов (как пример: 88 b9 20 a1 91 b2 40 2e 86 f5 f9 cd 21 9a 7d 77 b8 34 44 8f 78 73 5b 0d 97 34 b7 26 6b 80 f1 56) необходимо при заполнении графы 3 «Ідентифікатор ключа суб’єкта» Уведомления J/F139801 удалить пробелы и заменить большие буквы на маленькие.



По материалам: Категория 109.24 "ЗІР"
Просмотров: 14, оставить комментарий   
Издание приказа на проведение индексации заработной платы не предусмотрено действующим законодательством [раздел Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства]
Автор Деня Шмыгаль — 20.01.21, 0:50 — 0 комментариев
Правовые, экономические и организационные основы проведения индексации денежных доходов определен Законом Украины "Об индексации денежных доходов населения" от 03.07.91 г. № 1282-XII.

Правила исчисления индекса потребительских цен для проведения индексации и начисления сумм индексации определен Порядком проведения индексации денежных доходов населения, утвержденным постановлением КМУ от 17.07.2003 г. № 1078.

Указанный Закон и Порядок не предусматривают нормы и правила относительно необходимости издания приказа в случае наступления права на проведение индексации денежных доходов на предприятиях, учреждениях, организациях.


По материалам: Buhgalter.com.ua



По материалам: Бухгалтер 911
Просмотров: 9, оставить комментарий   
Додатковий «податок на смартфон» навряд допоможе детінізувати ринок [раздел Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства]
Автор Деня Шмыгаль — 20.01.21, 0:50 — 0 комментариев
В цивілізованих країнах будь-яке використання об’єкту авторського здійснюється тільки за згодою його власника. Існують специфічні випадки, коли таке використання можливе без його згоди, але з виплатою відповідної винагороди. До прикладу, це може стосуватись музичних творів, кінофільмів, книг, тощо.

Однак, в Україні система сплати відрахувань за приватне копіювання та репрографічне відтворення є застарілою та неефективною і розроблялась ще у часи використання аналогових пристроїв. Вона закладена у вартість техніки та носіїв і може становити від 0,1% до 5% від вартості техніки (залежно від пристрою). Однак, виробники та імпортери обладнання жодного відсотка від такого «податку» не отримують. Всі кошти надходять до організацій колективного управління.

Вказана система завідомо порушує принцип справедливої винагороди, оскільки фізично неможливо визначити кожного суб’єкта такого авторського права, результат творчої праці якого було використано шляхом виготовлення «приватної копії», а відтак і не можливо забезпечити сплату справедливої винагороди кожному з таких суб’єктів.

Так, бізнес виділив 5 ключових недоліків такої системи.

По-перше, вона не забезпечує належну реалізацію права суб’єктів, результат творчої праці яких було використано, на отримання справедливої винагороди, адже неможливо знати твір якого автору копіювався, скільки разів і на яких пристроях. Окрім цього, відповідно до результатів нещодавнього дослідження ринку музичної індустрії, яке проводилось за підтримки Українського культурного фонду, 69,3% авторів пісень в Україні не є юридично оформленими, відтак навряд чи можуть мати договірні відносини з акредитованою ОКУ, яка має збирати відрахування та розповсюджувати їх серед авторів.

По-друге, значно знижує грошові надходження авторів/виконавців через несправедливий та непрозорий розподіл коштів акредитованими ОКУ, до яких є питання в частині прозорості й звітності. Так, згідно з Дослідженням музичної індустрії 65,6% авторів/виконавців не отримують роялті за використання створених або виконаних ними музичних творів, що, на думку авторів Дослідження музичної індустрії, відбувається саме через неефективну роботу організацій колективного управління авторськими та суміжними правами в Україні та низьку юридичну обізнаність авторів/виконавців.

По-третє, не є справедливою по відношенню до споживачів. Адже не всі споживачі використовують функцію неавторизованого копіювання твору на пристрій або носій, а платити згідно із існуючою системою мають всі. Окрім цього, законодавство чітко зазначає, що збір має сплачуватись виключно за приватне копіювання легального контенту. А копіювання нелегально розміщеного контенту в інтернеті, є предметом зовсім іншого правового регулювання. У той же час, згідно з Дослідженням компанії GfK в Україні лише 13% споживачів користуються виключно легальним контентом, а платити знову ж таки змушені всі.

По-четверте, запроваджує додатковий збір, який, на думку представників легального бізнесу, поглиблює кризу в галузі торгівлі електронікою, де, фактично, кожний третій смартфон чи телевізор є нелегальним. А додатковий збір ще більше ускладнить ситуацію та негативно вплине на конкурентоспроможність законослухняних компаній, покращивши цінову привабливість нелегально ввезеної техніки.

По-п’яте, не сприяє довірі споживачів та бізнесу до інституту реалізації авторських прав через відсутність прозорого та зрозумілого порядку формування тарифів, розподілу зібраних ресурсів, що потенційно може призвести до постійних судових процесів в майбутньому, які негативно впливатимуть на інвестиційну привабливість України.

Варто зауважити, хоча наразі і обговорюються різні моделі розподілу винагороди за приватне копіювання та репрографічне відтворення, проте, жодна з них не є досконалою, оскільки базується на певних припущеннях і не забезпечує справедливої винагороди кожному з суб’єктів права.

У той же час, за останні 20 років відбулись істотні зміни в суспільстві, в тому числі, пов’язані з розвитком цифрових технологій. Так у сучасних реаліях укладання ліцензійної угоди між користувачем та правовласником може здійснюватися швидко і зручно, навіть якщо користувач і правовласник знаходяться на значній відстані один від одного, оскільки цифрові технології дозволяють укласти ліцензійну угоду дистанційно. Відтак, стримінгові ресурси та платні підписки на музичні та відео-канали набувають все більшої популярності та дозволяють більш ефективно забезпечити реалізацію права автора на отримання справедливої винагороди без залучення до процесу організацій колективного управління.

Також сьогодні більшість обладнання, яке є предметом для сплати відрахувань, не може використовуватися для здійснення копій на інших носіях, як-то дисках або флешках. Наприклад, на даний час більшість виробників телевізорів за допомогою спеціальних технічних засобів, як то DRM, обмежують функціональну можливість такого обладнання здійснювати відтворення. Аналогічні механізми захисту можуть встановлюватися і виробниками в МР3-плеєри, музичні центри, радіоприймачі, DVD-плеєри, тощо.

Нещодавно у Верховній Раді було зареєстровано проєкт Закону №4537, який сприятиме осучасненню цієї рудиментної системи. Так, він направлений на забезпечення прозорості при розподілі коштів зібраних організаціями колективного управління між авторами. Крім того, проєкт Закону пропонує скасувати збір за репрографічне відтворення (копіювання книжок, фотокарток, наукових статей) та суттєво реформує збір за приватне копіювання відео та аудіо творів. Так, згідно з законопроєктом збір має сплачуватись виключно з носіїв, як-то флешки чи диски, причому розмір відсотку відрахувань має визначатися Урядом та не може перевищувати максимальний відсоток, встановлений даним законопроєктом.

На переконання бізнес-спільноти прийняття проєкту закону №4537 зменшить кількість зловживань при здійсненні розподілу коштів, зібраних у якості відрахувань, зменшить кількість судових спорів між імпортерами та уповноваженими організаціями колективного управління, а також скасує «додатковий податок» на обладнання для споживачів, залишивши такий збір виключно на певні типи матеріальних носіїв, що можуть використовуватись для здійснення та зберігання копій об’єктів авторського права.

Тож Європейська Бізнес Асоціація звертається до Голови ВРУ Дмитра Разумкова із закликом підтримати даний документ як такий, що сприятиме забезпеченню принципів чесності та детінізації. Йдеться про чесність по відношенню до авторів творів і споживачів контенту, детінізації – по відношенню до ринку електротехніки.



Просмотров: 13, оставить комментарий   
Могут ли работодатели подавать в центры занятости отчеты онлайн? [раздел Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства]
Автор Деня Шмыгаль — 20.01.21, 0:50 — 0 комментариев
Сейчас у работодателей есть возможность подавать в центры занятости/филиалы в электронном виде только отчетность по форме № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)».

Другие предусмотренные законодательством формы отчетности и информации подаются в государственную службу занятости нарочно или почтовым отправлением.

Попутно напоминаем, что в период локдауна с 8 до 24 января 2021 года центры занятости работают в обычном режиме. Однако накануне посещения советуем позвонить в центр занятости и выяснить, как он работает. Временно закрываются на карантин те центры, где у специалистов обнаружено заболевание ковид.

Как найти нужный контактный номер телефона?

Нужно зайти на сайт областного центра занятости и на главной странице найти рубрику «Контакты». Там есть адрес и номера телефонов центров занятости и филиалов региона.

Напоминаем, не позднее 1 февраля юрлицам необходимо отчитаться о выполнении квот по трудоустройству лиц, имеющих дополнительные гарантии в трудоустройстве.



Просмотров: 12, оставить комментарий   
Неправильное название доплаты "премией" не освобождает работодателя от обязанности ее выплаты: ВС [раздел Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства]
Автор Деня Шмыгаль — 20.01.21, 0:50 — 0 комментариев
Доплаты как составляющие дополнительной заработной платы, определяются законодательством и поэтому представляют обязательную часть в структуре заработной платы (в отличие от премий), пишет Юрлига. В случае, если коллективным договором предусмотрена выплата, которая по своей сути и основаниям начисления является доплатой за определенные условия и характер труда, и которая предусмотрена нормами позитивного права, то неправильное название такой выплаты "премией" ничего не меняет в ее правовом режиме.

Соответствующее постановление по делу № 569/11722/16-ц Верховный Суд в составе Объединенной палаты Кассационного гражданского суда принял 14 декабря 2020 г.

Правовая позиция Верховного Суда

Доплаты, надбавки, гарантийные и компенсационные выплаты, предусмотренные действующим законодательством, премии, связанные с выполнением производственных задач и функций относятся к видам дополнительной заработной платы. Доплаты как составляющие дополнительной заработной платы, определяются законодательством и поэтому представляют обязательную часть в структуре заработной платы (в отличие от премий). В коллективном договоре могут быть предусмотрены дополнительные виды доплат, основания и порядок их осуществления. Условия коллективного договора необходимо разделять на те, что дублируют нормы позитивного права и те, которые возникают в процессе коллективных переговоров между работодателем и трудовым коллективом и являются дополнительными гарантиями для работника.

В части второй статьи 5 Закона Украины "О коллективных договорах и соглашениях" предусмотрен специальный случай ничтожности условия коллективного договора в случае, когда соответствующее условие ухудшает по сравнению с действующим законодательством положение работника.

В трудовом законодательстве не содержится правил, которые должны применяться при толковании того или иного коллективного договора, а потому с учетом принципов, в частности, добросовестности, справедливости и разумности, сомнения в его подлинности, действии и выполнимости должны толковаться судом в пользу его действительности, действия и выполнимости, при условии, что положения коллективного договора не ухудшают по сравнению с действующим законодательством, положение работников. В случае, если коллективным договором предусмотрена выплата, по своей сути и основаниям начисления является доплатой за определенные условия и характер труда (в частности - за часы преподавательской работы, выполненные сверх установленной годовой нагрузки), и которая предусмотрена нормами позитивного права, то неправильное название такой выплаты "премией" ничего не меняет в ее правовом режиме, она все равно подлежит выплате в обязательном порядке при наличии законных оснований для ее осуществления.



По материалам: Бухгалтер 911
Просмотров: 1, оставить комментарий   
Як оподатковується вартість путівки, що надається безоплатно працівнику або членам його сім’ї [раздел Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства]
Автор Деня Шмыгаль — 20.01.21, 0:50 — 0 комментариев
Як визначається база оподаткування та оподатковується вартість путівки на відпочинок, оздоровлення, що надається роботодавцем – платником податку на прибуток підприємств безоплатно платнику податку та/або членам його сім’ї першого ступеня споріднення?

Оподаткування доходів фізичних осіб регламентується розд. IV ПКУ, згідно з п.п. 163.1.1 якого об’єктом оподаткування резидента є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід.

Перелік доходів, що включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб, визначений п. 164.2 ПКУ.

Також доходи, визначені ст. 163 ПКУ, є об’єктом оподаткування військовим збором (п.п. 1.2 п. 161 підрозд. 10 розд. XX ПКУ).

Водночас, ст. 165 ПКУ визначені доходи, які не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку, зокрема, вартість путівок на відпочинок, оздоровлення та лікування, у тому числі на реабілітацію осіб з інвалідністю, на території України платника податку та/або членів його сім’ї першого ступеня споріднення, які надаються його роботодавцем – платником податку на прибуток підприємств безоплатно або із знижкою (у розмірі такої знижки) один раз на календарний рік, за умови, що вартість путівки (розмір знижки) не перевищує 5 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня податкового (звітного) року (абз. 2 п.п. 165.1.35 ПКУ).

Під час нарахування (надання) доходів у будь-якій негрошовій формі базою оподаткування податком на доходи фізичних осіб є вартість такого доходу, розрахована за звичайними цінами, правила визначення яких встановлені згідно з ПКУ, помножена на коефіцієнт (п. 164.5 ПКУ).

Зазначена норма п.п. 165.1.35 ПКУ надає право роботодавцю не оподатковувати вартість путівки, наданої безоплатно або із знижкою (у розмірі такої знижки), якщо її вартість (розмір знижки) не перевищує у 2021 році, як для свого працівника, так і для членів його сім’ї (дружина та дитина) у розмірі 90000 грн., тобто 30000 грн. на особу, при дотриманні умов, що визначені у п.п. 165.1.35 ПКУ, зокрема, один раз на календарний рік.

Крім того, згідно з п.п. 1.7 п. 161 підрозд. 10 розд. XX ПКУ звільняються від оподаткування військовим збором доходи, що згідно з розд. IV ПКУ не включаються до загального оподатковуваного доходу фізичних осіб (не підлягають оподаткуванню, оподатковуються за нульовою ставкою).

Членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення для цілей розд. IV ПКУ вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені (п.п. 14.1.263 ПКУ).



По материалам: Категорія 103.04 «ЗІР»
Просмотров: 2, оставить комментарий   
Чи потрібно роботодавцю організовувати медичний огляд працівників під час карантину? [раздел Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства]
Автор Деня Шмыгаль — 20.01.21, 0:50 — 0 комментариев
Відповідно до ст. 17 Закону України “Про охорону праці”, статті 169 КЗпП роботодавець зобов’язаний за свої кошти забезпечити фінансування та організувати проведення попереднього (під час прийняття на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічного обов’язкового медичного огляду осіб віком до 21 року.

За результатами періодичних медичних оглядів у разі потреби роботодавець повинен забезпечити проведення відповідних оздоровчих заходів.

Медичні огляди проводяться відповідними закладами охорони здоров’я, працівники яких несуть відповідальність згідно із законодавством за відповідність медичного висновку фактичному стану здоров’я працівника.

Порядок проведення медичних оглядів визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я.

Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 р. № 246.

Слід зазначити, що Законом України від 30.03.2020 р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» не вносились зміни до вищезазначених законодавчих актів щодо зупинення (призупинення) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічного обов’язкового медичного огляду осіб віком до 21 року.

Міністерством охорони здоров’я України не вносились зміни до Порядку медичних оглядів щодо зупинення (призупинення) медичних оглядів вищезазначених окремих категорій працівників.

Враховуючи викладене медичні огляди працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці, або таких, що потребують професійному добору, щорічні обов’язкові медичні огляди осіб віком до 21 року мають проводитись.



Просмотров: 1, оставить комментарий   
При сокращении работников не могут предлагаться декретные должности — Верховный Суд [раздел Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства]
Автор Деня Шмыгаль — 20.01.21, 0:50 — 0 комментариев
Верховный Суд указал на то, что отсутствие работника в связи с болезнью, командировкой, отпуском не означает, что его должность стала вакантной, пишет Бухгалтер.ua

Поэтому должность женщины, находящейся в отпуске по уходу за ребенком до достижения им трехлетнего возраста, не является вакантной и принятия работников на такую должность возможно лишь по срочному трудовому договору на период до выхода из отпуска по уходу за ребенком основного работника.

Суть трудового спора между уволенной работницей и коммунальным медицинским учреждением заключался в том, что в связи с преобразованием бюджетного медицинского учреждения в коммунальное некоммерческое предприятие, работников сократили.

О предстоящем увольнении работники персонально предупреждаются не позднее чем за два месяца. Одновременно с предупреждением об увольнении в связи с изменениями в организации производства и труда работодатель предлагает работнику другую работу на том же предприятии, в учреждении, организации (ч. 1, 3 ст. 492 КЗоТ).

Работодатель считается таким, что надлежащим образом выполнил требования ч. 2 ст. 40, ч. 3 ст. 492 КЗоТ относительно трудоустройства работника, если предложил ему имеющуюся на предприятии работу, то есть вакантную должность или работу по соответствующей профессии или специальности или иную вакантную работу, которую работник может выполнять с учетом его образования, квалификации, опыта и тому подобное.

Поэтому суд первой инстанции правильно установил, что ответчик принимал меры, которые направлены на реальное трудоустройство истца, предложив трудоустройства на должности сестры медицинской общей практики семейной медицины, однако она отказалась от перевода на указанную должность, что свидетельствует об отсутствии нарушения требований трудового законодательства при увольнении истца.

Однако апелляционный суд пришел к ошибочному выводу, что ответчик не выполнил установленные требования относительно трудоустройства лица, поскольку не предложил ей имеющуюся на предприятии вакантную должность сестры медицинской участковой в амбулатории общей практики семейной медицины № 6, которую в то время занимало лицо, которое находилось в отпуске по уходу за ребенком до достижения им трехлетнего возраста.

Источник: постановление КЦС/ВС от 23.12.2020 г. по делу № 285/4227/18.



По материалам: Бухгалтер 911
Просмотров: 0, оставить комментарий   
Нормативная база: Письма: Минсоцполитики: Щодо проведення індексації заробітної плати (лист Мінсоцполітики від 03.02.2020 р. № 1476/0/290-20/51) [раздел Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства]
Автор Деня Шмыгаль — 19.01.21, 22:50 — 0 комментариев
МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 03.02.2020 р. № 1476/0/290-20/51

Щодо проведення індексації заробітної плати

Директорат стратегічного планування, координації політики та євроінтеграції Міністерства соціальної політики розглянув лист <...> щодо проведення індексації заробітної плати <...> і повідомляє.

Правові, економічні та організаційні основи проведення індексації грошових доходів визначено Законом України "Про індексацію грошових доходів населення" від 03.07.91 р. N 1282-XII (зі змінами).

Правила обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації та нарахування сум індексації визначено Порядком проведення індексації грошових доходів населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 р. N 1078 (зі змінами).

Зазначений Закон та Порядок не передбачають норм та положень щодо необхідності видання наказу в разі настання права на проведення індексації грошових доходів на підприємствах, установах, організаціях.

Разом з тим зазначаємо, що індексація грошових доходів населення згідно із Законом України "Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії" від 05.10.2000 р. N 2017-III є державною соціальною гарантією, яка встановлена з метою підтримання достатнього життєвого рівня громадян та купівельної спроможності їх грошових доходів в умовах зростання цін.

Одночасно повідомляємо, що листи Мінсоцполітики не є нормативно-правовими актами, вони носять інформаційний, роз'яснювальний та рекомендаційний характер.



Заступник генерального
директора Директорату

Н. Підлужна





По материалам: Бухгалтер 911
Просмотров: 14, оставить комментарий   
RSS Текстовая версия Сейчас: 21.01.21, 0:39
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!