Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Корисні поради по роботі з BAS Бухгалтерія та BAS Бухгалтерія КОРП          
Деня Шмыгаль Подменю пользователя
сообщение 23.09.20, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 8395
Спасибо сказали: 1 раз
Рейтинг: 0

1. Зміна заголовку програми.

Для того, щоб швидко розрізняти відкриті бази нам потрібно їх ідентифікувати. Для цього ми можемо кожній базі присвоїти назву. Як це зробити вказано на скріншотах нижче.

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

1.1. Зміна заголовку програми

Тепер встановлюємо заголовок програми. Після цього заголовок програми ми побачимо в верхньому лівому куті інтерфейсу.

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

1.2. Зміна заголовку програми

2. Налаштування мови для дукованих форм документів незалежно від мови інтерфейсу програми.

Дуже регулярним є запитання як встановити за замовчуванням відображення друкованих форм українською мовою. Тому, ми вирішили описати як легко це можна зробити.

У розділі “Адміністрування” переходимо за посиланням “Друковані форми, звіти і обробки”.

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

2.1. Налаштування друкованих форм документів

Задаємо реквізит “Мова друкованих форм” як вказано на скріншоті. При цьому не буде мати значення яка мова інтерфейсу встановлена для вашого користувача програми.

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

2.2. Налаштування друкованих форм документів

3. Налаштування підписантів для Рахунків на оплату та Реалізації товарів та послуг.

а) Спочатку розглянемо як встановити підписанта для Рахунку на оплату.

Для того, щоб в друкованій формі даного документу відображався ПіП відповідальної особи, ми повинні зробити відповідні налаштування кожному користувачу програми як вказано нижче.

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

3.1. Налаштування підписанта для Рахунків на оплату

Далі клікаємо на посилання “Користувачі”.

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

3.2. Налаштування підписанта для Рахунків на оплату

Відкриваємо картку потрібного нам користувача.

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

3.3. Налаштування підписанта для Рахунків на оплату

Встановлюємо користувачу реквізит "Фізична особа!. Саме дана фізична особа і буде відображена як підписант у друкованих формах Рахунків на оплату.

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

3.4. Налаштування підписанта для Рахунків на оплату

Перевіримо, що в нас вийшло.

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

3.5. Налаштування підписанта для Рахунків на оплату

б) Налаштуємо підпистанта для друкованої форми Реалізації товарів та послуг.

В розділі “Головне” відкриваємо Персональні налаштування.

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

3.6. Персональні налаштування

Встановлюємо основного представника для нашої організації. Такі налаштування потрібно здійснити кожному користувачу.

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

3.7. Персональні налаштування

Звертаємо увагу! В Персональних налаштуваннях можемо вказати ще відповідального за складання податкових накладних, основний склад та варіант маштабу нашої програми (компактний чи звичайний).

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

3.8. Персональні налаштування

в) встановимо підписанта з боку контрагента.

Для цього відкриваємо картку Контрагента, заходимо на закладку “Відповідальні особи” та додаємо відповідальну особу для реквізиту “Керівник”.

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

3.9. Підписанти з боку контрагента

Обов'язково в додаткових реквізитах потрібно вказати посаду відповідальної особи контрагента та дату, на яку актуальні дані про відповідальну особу.

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

3.10. Підписанти з боку контрагента

Ось такий у нас вийде результат.

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

3.11. Підписанти з боку контрагента

4. Ведення обліку по документам розрахунків.

Дана функція потрібна, щоб була можливість вести аналітику по документам розрахунків. Для того, щоб її увімкнути, заходимо в розділі меню “Головне” до Параметрів обліку→Розрахунки → відмічаємо функцію “За документами розрахунків”→далі натискаємо “Записати і закрити”.

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

4.1. Налаштування обліку за документами розрахунків

Тепер при формуванні оборотно-сальдових відомостей ми будемо бачити по рахункам обліку взаєморозрахунків додаткову аналітику.

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

4.2. Налаштування обліку за документами розрахунків

Не рекомендуємо змінювати налаштування розрахунків після початку ведення обліку в програмі, дане налаштування потрібно встановити при первинному налаштуванні програми!

Якщо встановлено ведення за документами розрахунків, - завжди у всіх документах вказуйте відповідний документ розрахунків. Інакше відображення інформації про дебіторів та кредиторів у фінансовій звітності буде некоректним!

Перевірити чи є "незакриті" документи розрахунків можна за допомогою встановлення в налаштуваннях ОСВ реквізиту “Розгорнуте сальдо”.

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

4.3. Налаштування обліку за документами розрахунків

Отже, ми розглянули основні необхідні налаштування у програмах, які потрібні для полегшення обліку. Далі будемо продовжувати ділитись з вами корисними функціями та можливостями програм лінійки BAS.

Якщо у Вас залишились питання по темі, що була розглянута у блозі, задавайте у коментарях.

Щиро ваша, Юлія Л.

По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 01.11.24, 1:40
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!