1. Зміна заголовку програми. Для того, щоб швидко розрізняти відкриті бази нам потрібно їх ідентифікувати. Для цього ми можемо кожній базі присвоїти назву. Як це зробити вказано на скріншотах нижче.
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
1.1. Зміна заголовку програми
Тепер встановлюємо заголовок програми. Після цього заголовок програми ми побачимо в верхньому лівому куті інтерфейсу.
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
1.2. Зміна заголовку програми
2. Налаштування мови для дукованих форм документів незалежно від мови інтерфейсу програми. Дуже регулярним є запитання як встановити за замовчуванням відображення друкованих форм українською мовою. Тому, ми вирішили описати як легко це можна зробити.
У розділі “Адміністрування” переходимо за посиланням “Друковані форми, звіти і обробки”.
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
2.1. Налаштування друкованих форм документів
Задаємо реквізит “Мова друкованих форм” як вказано на скріншоті. При цьому не буде мати значення яка мова інтерфейсу встановлена для вашого користувача програми.
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
2.2. Налаштування друкованих форм документів
3. Налаштування підписантів для Рахунків на оплату та Реалізації товарів та послуг. а) Спочатку розглянемо як встановити підписанта для Рахунку на оплату.
Для того, щоб в друкованій формі даного документу відображався ПіП відповідальної особи, ми повинні зробити відповідні налаштування кожному користувачу програми як вказано нижче.
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
3.1. Налаштування підписанта для Рахунків на оплату
Далі клікаємо на посилання “Користувачі”.
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
3.2. Налаштування підписанта для Рахунків на оплату
Відкриваємо картку потрібного нам користувача.
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
3.3. Налаштування підписанта для Рахунків на оплату
Встановлюємо користувачу реквізит "Фізична особа!. Саме дана фізична особа і буде відображена як підписант у друкованих формах Рахунків на оплату.
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
3.4. Налаштування підписанта для Рахунків на оплату
Перевіримо, що в нас вийшло.
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
3.5. Налаштування підписанта для Рахунків на оплату
б) Налаштуємо підпистанта для друкованої форми Реалізації товарів та послуг.
В розділі “Головне” відкриваємо Персональні налаштування.
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
3.6. Персональні налаштування
Встановлюємо основного представника для нашої організації.
Такі налаштування потрібно здійснити кожному користувачу. [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
3.7. Персональні налаштування
Звертаємо увагу! В Персональних налаштуваннях можемо вказати ще відповідального за складання податкових накладних, основний склад та варіант маштабу нашої програми (компактний чи звичайний). [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
3.8. Персональні налаштування
в) встановимо підписанта з боку контрагента.
Для цього відкриваємо картку Контрагента, заходимо на закладку “Відповідальні особи” та додаємо відповідальну особу для реквізиту “Керівник”.
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
3.9. Підписанти з боку контрагента
Обов'язково в додаткових реквізитах потрібно вказати посаду відповідальної особи контрагента та дату, на яку актуальні дані про відповідальну особу. [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
3.10. Підписанти з боку контрагента
Ось такий у нас вийде результат.
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
3.11. Підписанти з боку контрагента
4. Ведення обліку по документам розрахунків. Дана функція потрібна, щоб була можливість вести аналітику по документам розрахунків. Для того, щоб її увімкнути, заходимо в розділі меню “Головне” до Параметрів обліку→Розрахунки → відмічаємо функцію “За документами розрахунків”→далі натискаємо “Записати і закрити”.
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
4.1. Налаштування обліку за документами розрахунків
Тепер при формуванні оборотно-сальдових відомостей ми будемо бачити по рахункам обліку взаєморозрахунків додаткову аналітику.
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
4.2. Налаштування обліку за документами розрахунків
Не рекомендуємо змінювати налаштування розрахунків після початку ведення обліку в програмі, дане налаштування потрібно встановити при первинному налаштуванні програми! Якщо встановлено ведення за документами розрахунків, - завжди у всіх документах вказуйте відповідний документ розрахунків. Інакше відображення інформації про дебіторів та кредиторів у фінансовій звітності буде некоректним! Перевірити чи є "незакриті" документи розрахунків можна за допомогою встановлення в налаштуваннях ОСВ реквізиту “Розгорнуте сальдо”.
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
4.3. Налаштування обліку за документами розрахунків
Отже, ми розглянули основні необхідні налаштування у програмах, які потрібні для полегшення обліку. Далі будемо продовжувати ділитись з вами корисними функціями та можливостями програм лінійки BAS.
Якщо у Вас залишились питання по темі, що була розглянута у блозі, задавайте у коментарях.
Щиро ваша, Юлія Л. По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]