Для того, щоб швидко розрізняти відкриті бази нам потрібно їх ідентифікувати. Для цього ми можемо кожній базі присвоїти назву. Як це зробити вказано на скріншотах нижче.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
1.1. Зміна заголовку програми
Тепер встановлюємо заголовок програми. Після цього заголовок програми ми побачимо в верхньому лівому куті інтерфейсу.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
1.2. Зміна заголовку програми
2. Налаштування мови для дукованих форм документів незалежно від мови інтерфейсу програми.
Дуже регулярним є запитання як встановити за замовчуванням відображення друкованих форм українською мовою. Тому, ми вирішили описати як легко це можна зробити.
У розділі “Адміністрування” переходимо за посиланням “Друковані форми, звіти і обробки”.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
2.1. Налаштування друкованих форм документів
Задаємо реквізит “Мова друкованих форм” як вказано на скріншоті. При цьому не буде мати значення яка мова інтерфейсу встановлена для вашого користувача програми.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
2.2. Налаштування друкованих форм документів
3. Налаштування підписантів для Рахунків на оплату та Реалізації товарів та послуг.
а) Спочатку розглянемо як встановити підписанта для Рахунку на оплату.
Для того, щоб в друкованій формі даного документу відображався ПіП відповідальної особи, ми повинні зробити відповідні налаштування кожному користувачу програми як вказано нижче.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
3.1. Налаштування підписанта для Рахунків на оплату
Далі клікаємо на посилання “Користувачі”.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
3.2. Налаштування підписанта для Рахунків на оплату
Відкриваємо картку потрібного нам користувача.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
3.3. Налаштування підписанта для Рахунків на оплату
Встановлюємо користувачу реквізит "Фізична особа!. Саме дана фізична особа і буде відображена як підписант у друкованих формах Рахунків на оплату.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
3.4. Налаштування підписанта для Рахунків на оплату
Перевіримо, що в нас вийшло.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
3.5. Налаштування підписанта для Рахунків на оплату
б) Налаштуємо підпистанта для друкованої форми Реалізації товарів та послуг.
В розділі “Головне” відкриваємо Персональні налаштування.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
3.6. Персональні налаштування
Встановлюємо основного представника для нашої організації. Такі налаштування потрібно здійснити кожному користувачу.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
3.7. Персональні налаштування
Звертаємо увагу! В Персональних налаштуваннях можемо вказати ще відповідального за складання податкових накладних, основний склад та варіант маштабу нашої програми (компактний чи звичайний).
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
3.8. Персональні налаштування
в) встановимо підписанта з боку контрагента.
Для цього відкриваємо картку Контрагента, заходимо на закладку “Відповідальні особи” та додаємо відповідальну особу для реквізиту “Керівник”.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
3.9. Підписанти з боку контрагента
Обов'язково в додаткових реквізитах потрібно вказати посаду відповідальної особи контрагента та дату, на яку актуальні дані про відповідальну особу.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
3.10. Підписанти з боку контрагента
Ось такий у нас вийде результат.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
3.11. Підписанти з боку контрагента
4. Ведення обліку по документам розрахунків.
Дана функція потрібна, щоб була можливість вести аналітику по документам розрахунків. Для того, щоб її увімкнути, заходимо в розділі меню “Головне” до Параметрів обліку→Розрахунки → відмічаємо функцію “За документами розрахунків”→далі натискаємо “Записати і закрити”.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
4.1. Налаштування обліку за документами розрахунків
Тепер при формуванні оборотно-сальдових відомостей ми будемо бачити по рахункам обліку взаєморозрахунків додаткову аналітику.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
4.2. Налаштування обліку за документами розрахунків
Не рекомендуємо змінювати налаштування розрахунків після початку ведення обліку в програмі, дане налаштування потрібно встановити при первинному налаштуванні програми!
Якщо встановлено ведення за документами розрахунків, - завжди у всіх документах вказуйте відповідний документ розрахунків. Інакше відображення інформації про дебіторів та кредиторів у фінансовій звітності буде некоректним!
Перевірити чи є "незакриті" документи розрахунків можна за допомогою встановлення в налаштуваннях ОСВ реквізиту “Розгорнуте сальдо”.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
4.3. Налаштування обліку за документами розрахунків
Отже, ми розглянули основні необхідні налаштування у програмах, які потрібні для полегшення обліку. Далі будемо продовжувати ділитись з вами корисними функціями та можливостями програм лінійки BAS.
Якщо у Вас залишились питання по темі, що була розглянута у блозі, задавайте у коментарях.
Щиро ваша, Юлія Л.
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки