Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Відповіді на гарячі запитання щодо роботи «M.E.Doc»          
Володя Гройсман Подменю пользователя
сообщение 07.07.17, 8:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 20863
Спасибо сказали: 27 раз
Рейтинг: 0

  1. Можна працювати в програмі «M.E.Doc»? Чи реєструються податкові накладні/розрахунок коригування (далі - ПН/РК) через програму? Чи є можливість подавати звіти до контролюючих органів? Так, в програмі можна працювати. На даний момент ви можете реєструвати ПН/РК та подавати звіти до контролюючих органів. Ми також рекомендуємо використовувати версію програми 10.01.188.
  2. Де взяти дистрибутив 10.01.188 до комп’ютерної програми «M.E.Doc»? Дистрибутив доступний за посиланням – [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
  3. Як обмінюватися РК через програму «M.E.Doc»? Для обміну РК налаштуйте програму, увійшовши в Параметри системиДокументообіг та у полі поставте відмітку Сервер ДФС.
  4. Чи працюють сертифікати АЦСК «Україна» в інших веб-сервісах та програмах? Чи потрібно отримувати нові сертифікати АЦСК «Україна»? Акредитований центр сертифікації ключів ТОВ «ЦСК «Україна» працює. Сертифікати АЦСК «Україна» працюють у звичайному режимі у всіх веб-сервісах та програмах.
    Якщо у вас збереглися секретні ключі, ви можете продовжити свою роботу з електронними документами, але якщо ви постраждали від атаки та втратили ключі, ми пропонуємо перевидати їх БЕЗКОШТОВНО в будь-якому регіональному представництві АЦСК «Україна».
  5. Моя програма перейшла в демо-режим, як отримати код доступу? Код доступу можна отримати, відправивши лист на електронну пошту koddostupumedoc@gmail.com, вказавши код ЄДРПОУ та свою електронну адресу.
  6. Як додзвонитися на технічну підтримку програми «M.E.Doc»? На сьогодні, на жаль, номер 044-206-72-10 не працює, зверніться за технічною підтримкою до наших Партнерів- [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
    або за телефонами: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки], [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки], [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки], [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки], [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки], [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки], [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки], [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки], [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки], [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки], [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки], [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки], [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
  7. Коли буде наступне оновлення до програми «M.E.Doc»? Розробник «M.E.Doc» робить все можливе для того, щоб найближчим часом випустити оновлення, яке гарантовано виключає загрози для користувачів.
  8. Коли буде працювати веб-сервіс «СОТА»? Сервери веб-сервісу були вилученні співробітниками Кіберполіції. Наразі ми докладаємо усіх зусиль для відновлення роботи веб-сервісу СОТА.
  9. Ви гарантуєте, що ваше оновлення не містить вірусів? Наразі ми рекомендуємо використовувати версію 10.01.188. В підтвердження того надаємо скриншоти висновку сканування дистрибутиву програми «M.E.Doc» версії 10.01.188.

  10. Якщо мій ПК був заражений, що робити??? Вам необхідно виконати наступне:
    1. Зверніться до вашого системного адміністратора для того, щоб перевстановити операційну систему.
    2. Виконайте рекомендації надані фахівцями СБУ, що описані за посиланням -[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
    3. Встановіть програму «M.E.Doc» версії 10.01.188, дистрибутив за посиланням – [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
    4. Отримайте код доступу до програми, відправивши лист на електронну пошту koddostupumedoc@gmail.com, вказавши код ЄДРПОУ та свою електронну адресу.
    5. Переконайтеся у наявності секретних ключів та сертифікатів. Якщо у вас збереглися секретні ключі, ви можете продовжити свою роботу з електронними документами. Aле, якщо ви постраждали від атаки та втратили ключі, ми пропонуємо перевидати їх БЕЗКОШТОВНО в будь-якому регіональному представництві АЦСК «Україна».
    6. Реєструйте ПН/РК та відправляйте звіти до контролюючих органів.
  11. Як можна заблокувати сертифікати АЦСК «Україна»? Якщо ви знаєте парольний діалог, ви можете зателефонувати за номером 096-102-37-66 (цілодобово).


По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 05.06.24, 7:28
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!