Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Особливості застосування коригуючих коефіцієнтів до норм витрат палива          
Володя Гройсман Подменю пользователя
сообщение 02.08.16, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 20863
Спасибо сказали: 27 раз
Рейтинг: 0

Мінінфраструктури в [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки] наголошує, що використання коригуючого коефіцієнта з метою підвищення норм витрат палива для автомобілів, що експлуатуються:
  • понад 5 років із загальним пробігом понад 100 тис. км — до 3%;
  • понад 8 років або із загальним пробігом понад 150 тис. км — до 5%;
  • понад 11 років або із загальним пробігом понад 250 тис. км — до 7%;
  • понад 14 років або із загальним пробігом понад 400 тис. км — до 9%,

не є рекомендованим, але його використання є цілком правомірним за умов, викладених у примітці до пп 3.1.10 [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки] .

Передбачається, що суб'єкт господарювання, відповідно до п. 1.9 р. 1 Норм, відстежує зміни показників паливної економічності автомобілів у процесі експлуатації та використовує коефіцієнт, передбачений пп 3.1.10 Норм, не за замовчуванням і в повному обсязі за настанням певного віку чи пробігу, а за підтвердження такої необхідності, диференційовано по парку. При цьому в Нормах акцентовано увагу на автомобілі виробництва останніх років, які за конструкцією відповідають жорстким екологічним вимогам і можуть бути менш чутливими за показниками паливної економічності до строку експлуатації/загального пробігу.

Документальне підтвердження необхідності (обґрунтованості) використання коригуючих коефіцієнтів здійснюється підприємствами відповідно до п. 3.5 р. 3 Норм. Підприємство може робити це як самостійно, шляхом призначення вповноваженої особи, так і із залученням станції технічного огляду, де обслуговується автомобіль. У разі підтвердження обґрунтованості застосування будь-якого відповідного фактичним потребам коригуючого коефіцієнта, у т.ч. його максимально допустимого значення згідно з пп 3.1.10 п. 3.1 р. 3 Норм відповідно до встановлених умов щодо періоду експлуатації та загального пробігу, є правомірним.

Урахування кліматичних й інших умов експлуатації здійснюється за будь-яким варіантом, передбаченим Нормами, з урахуванням положень п. 3.5 р. 3 Норм.


По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.06.25, 22:45
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!