Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 3
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Внесены изменения в Порядок ведения Реестра ТТН на перемещение алкоголя          
Арсений Яценюк Подменю пользователя
сообщение 03.11.15, 0:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 10035
Спасибо сказали: 46 раз
Рейтинг: 0

Внесено зміни до Порядку ведення Єдиного реєстру товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв,, затвердженого постановою від 09.10.2013 р. № 806.

Зміни, утілені в [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки], полягають у такому:

  • уточнено, що завданням ДФС як держателя Реєстру є здійснення заходів зі створення Реєстру шляхом адаптації його до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності», обміну інформацією з інформаційними системами правоохоронних органів відповідно до укладених договорів про інформаційне співробітництво за рахунок асигнувань, передбачених на утримання Реєстру;

  • викладено в новій редакції визначення понять «програмний продукт» та «реєстраційний номер»;

  • виключено положення, згідно з яким формат даних і структура Реєстру мають визначатися держателем Реєстру за погодженням з Держінформнауки;
  • вилучено згадку про те, що доступ до даних Реєстру та користування ним здійснюватимуться на безоплатній основі;

  • деталізовано порядок накладення підпису на товарно-транспортні накладні, а саме: після складення товарно-транспортних накладних на них накладатимуться електронні цифрові підписи в такому порядку:

  • перший — електронний цифровий підпис бухгалтера чи особи, відповідальної за облік відвантажених матеріальних цінностей;

  • другий — електронний цифровий підпис керівника чи особи, на яку покладено відповідні обов’язки;

  • третій — електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки (за наявності).


Для надання права підпису товарно-транспортних накладних зазначеним особам суб’єкт господарювання подає контролюючому органу за місцем реєстрації посилені сертифікати відкритих ключів електронного цифрового підпису таких осіб. Підтвердженням факту реєстрації товарно-транспортних накладних у Реєстрі є наявність квитанції в електронній формі;

вилучено положення, згідно з яким адміністратор Реєстру забезпечуватиме надання доступу до Реєстру суб’єктам господарювання виключно до інформації, унесеної ними до Реєстру.


По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 22.08.25, 22:04
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!