Зміни, утілені в необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки, полягають у такому:
- уточнено, що завданням ДФС як держателя Реєстру є здійснення заходів зі створення Реєстру шляхом адаптації його до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності», обміну інформацією з інформаційними системами правоохоронних органів відповідно до укладених договорів про інформаційне співробітництво за рахунок асигнувань, передбачених на утримання Реєстру;
- викладено в новій редакції визначення понять «програмний продукт» та «реєстраційний номер»;
- виключено положення, згідно з яким формат даних і структура Реєстру мають визначатися держателем Реєстру за погодженням з Держінформнауки;
- вилучено згадку про те, що доступ до даних Реєстру та користування ним здійснюватимуться на безоплатній основі;
- деталізовано порядок накладення підпису на товарно-транспортні накладні, а саме: після складення товарно-транспортних накладних на них накладатимуться електронні цифрові підписи в такому порядку:
- перший — електронний цифровий підпис бухгалтера чи особи, відповідальної за облік відвантажених матеріальних цінностей;
- другий — електронний цифровий підпис керівника чи особи, на яку покладено відповідні обов’язки;
- третій — електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки (за наявності).
Для надання права підпису товарно-транспортних накладних зазначеним особам суб’єкт господарювання подає контролюючому органу за місцем реєстрації посилені сертифікати відкритих ключів електронного цифрового підпису таких осіб. Підтвердженням факту реєстрації товарно-транспортних накладних у Реєстрі є наявність квитанції в електронній формі;
вилучено положення, згідно з яким адміністратор Реєстру забезпечуватиме надання доступу до Реєстру суб’єктам господарювання виключно до інформації, унесеної ними до Реєстру.
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки