Доброго дня! В програмувані я чайник якщо щось нетак необіжайтесь.
Чи можа в 1с 8.2 за допомогою конструктору запросу вивести дані всіх чекиі ккм (кількість,сума,монеклатура товару,дата) в табличний документ будь якого типу бажано в EXEL
Старейшина
Из: Одесса-Луганск
Спасибо сказали: 193 раз
Рейтинг: 0
Конструктор запроса может создать только запрос, который выберет нужные Вам данные, но он не сможет его выполнить. Для получения результата выполнения запроса используйте консоль запросов, которую вы можете найти на этом форуме.
Правильно поставленный вопрос содержит до 90% ответа.
Конструктор запроса может создать только запрос, который выберет нужные Вам данные, но он не сможет его выполнить. Для получения результата выполнения запроса используйте консоль запросов, которую вы можете найти на этом форуме.
А з допопомогою консолілі запросов яким чиносм я це можу зробити
Старейшина
Из: Одесса-Луганск
Спасибо сказали: 193 раз
Рейтинг: 0
Вы можете увидеть нужную Вам информацию только после того, как в консоли запросов выполнится написанный Вами запрос, который и соберет всю нужную вам информацию вместе.
Правильно поставленный вопрос содержит до 90% ответа.
(( соррі я не програмер поможіть я не опитний Продажі товарів звітки взяти потрібно силатись на документи чи регістр накопленя чи щось взагалі тут правильного є
Живет на форуме
Из: Київ, Україна
Спасибо сказали: 1238 раз
Рейтинг: 1344.3
Якщо у конструкторі розгорнути таблицю документу, можна знайти табличні частини. З'єднувати потрібно за посиланнями. Більш детально можна пояснювати лише за наявності інформації про структуру конфігурації.
Допрацьовую: - "Бухгалтерія для України 2.1"; - "Альфа-Авто: Автосалон+Автосервіс+Автозапчастини, українська версія".
використовується версія програми 1С:Предприятие 8.2 (8.2.16.368)
Цитата(Petre @ 15.08.14, 17:08)