Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 7, свеженьких 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Проблема з ПРРО ВебЧек , Переведено в оффлайн          
Sharzem Подменю пользователя
сообщение 10.01.22, 18:04
Сообщение #1

Оратор
Иконка группы
Группа: Местный
Сообщений: 287
Спасибо сказали: 89 раз
Рейтинг: 88.9

Шановні користувачі ВебЧек.
В період з 09.01.2022 року, спостерігається переведення ПРРО в режим офлайн. Основна проблема, це:
LastOfflineErr=немає звязку з сервером ДПС Status: 0 Msg:
або
LastOfflineErr=Ошибка получения последнего чека из налоговой Status: -1 Msg: помилка перевірки підпису
Підтримка ВебЧек, не відповідає на повідомлення, їх служба підтримки ніяк не реагує (повідомлення в пошту, ще з 10:00 залишилися без відповіді).
Основні питання:
1. Чому не реагує техпідтримка?
2. Український Форум 1 С може допомогти у вирішенні проблеми (як ніяк, але Ви рекламуєте їх проєкт)?

Хто може прояснити ситуацію ?
Я нікого не звинувачую, але хочу щоб усі поділилися інформацією. Може це я Лось ?

Сообщение отредактировал Sharzem - 10.01.22, 18:17


Signature
То, что для одного человека константа, для другого - переменная. (Алан.Дж.Перлис)

Vofka Подменю пользователя
сообщение 10.01.22, 18:18
Сообщение #2

У нас здесь своя атмосфера...
***********
Группа: Основатель
Сообщений: 13691
Из: Киев
Спасибо сказали: 4287 раз
Рейтинг: 3446

Цитата(Sharzem @ 10.01.22, 18:04) *
Український Форум 1 С може допомогти у вирішенні проблеми (як ніяк, але Ви рекламуєте їхный проєкт)?

1. У них на сайте указан номер телефона, скайп, вайбер. Думаю, стоило бы для начала позвонить/написать туда.
2. В теме с рекламой первое сообщение от владельца этого продукта, можно написать ему в личку.

Sharzem Подменю пользователя
сообщение 10.01.22, 19:10
Сообщение #3

Оратор
Иконка группы
Группа: Местный
Сообщений: 287
Спасибо сказали: 89 раз
Рейтинг: 88.9

Vofka @ Сегодня, 18:18 * ,
В тому якраз і є проблема.
Відповіді на листування не отримав. На дзвінки гарячої їхньої лінії, відповідає бот, далі 0.
Написали б "ми тут ні до чого, чекаємо відновлення роботи ДФС" було б все зрозуміло. В моєму випадку, інтегровано більше 20 ФОП. Що пояснити замовникам???
Іде 2-й день офлайн роботи, зв'язку з розробником немає. Інтеграція проведена до 31.12.2022 року, ПРРО працюватиме до 72 год на місяць, що далі...
Якщо маєте зв' язок з ВебЧек, хай опублікує заспокійливе оголошення якщо нам як користувачам немає чого робити кіпіш.


Signature
То, что для одного человека константа, для другого - переменная. (Алан.Дж.Перлис)

Sharzem Подменю пользователя
сообщение 10.01.22, 20:37
Сообщение #4

Оратор
Иконка группы
Группа: Местный
Сообщений: 287
Спасибо сказали: 89 раз
Рейтинг: 88.9

Кінець історії: В решті решт, отримано відповідь від ВебЧек:
Інформуємо вас про те, що сервер контролюючого органу (ДФС) відновив свою роботу.

ПРРО відправивши всі документи створені в режимі роботи OFF-LINE – автоматично повернеться до штатного режиму роботи в ON-LINE.

Але, хлопці, за пів дня очікування, хтось намагається щось вирішити самотужки....
Дякую, хоча нерви здали.


Signature
То, что для одного человека константа, для другого - переменная. (Алан.Дж.Перлис)

sergoff Подменю пользователя
сообщение 10.01.22, 21:16
Сообщение #5

Общительный
**
Группа: Пользователи
Сообщений: 14
Спасибо сказали: 8 раз
Рейтинг: 0

Сори стараемся помочь всем, но в данном конкретном случае не работала налоговая и от нас ничего не зависело в техническом плане, если был пул номеров оффлайн, прро бы работал в офлайн и вы бы наверно не заметили.

Sharzem Подменю пользователя
сообщение 10.01.22, 23:13
Сообщение #6

Оратор
Иконка группы
Группа: Местный
Сообщений: 287
Спасибо сказали: 89 раз
Рейтинг: 88.9

sergoff @ Сегодня, 21:16 * ,
Уффф, претензій та нарікань з приводу роботи самого ПРРО, дякую, як показала практика 2-днів онлайн-офлайн роботи немає. Весь кіпіш із-за того, що звертався в підтримку, а звідти тиша, додзвонитися також було неможливо. До того, як звернутися протягом доби тероризували сервер, права доступу, роутер, антивірус і т.ін. В загальному, порвали 2 баяна, а проблема зовсім не там.
Вибачте, ще раз дякую, проблему вичерпано.


Signature
То, что для одного человека константа, для другого - переменная. (Алан.Дж.Перлис)

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
2 чел. читают эту тему (гостей: 2, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 25.01.22, 6:45
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!