Є така проблема, тільки на одному компьютері, є ще один на цьому робочому місці- все добре. Проблема в тому що при відкритті або створені документу відбувається накладання тексту з попередньої сторінки. Проблема спостерігається ще на етапі входу до 1с. Компьютер: DELL Latitude 5440 i5 1345u 32 gb памяті, відео вбудована Intel iris xe, сенсорний дисплей( через біос вимкнений тачскрін) win 11 ось фото зроблено з екрана
Принт скрин все ок але насправді на екрані як на фото вище
Оновив драйвера відео, завантажував у безпечному режимі з підтримкою мережі, видаляв додатковий софт від DELL, нічого не допомогає. В налаштуваннях відеоадаптера навіть ставив високу продуктивність для RDP.
Оратор
Группа: Пользователи
Сообщений: 492
Из: Казахстан
Спасибо сказали: 56 раз
Рейтинг: 56
Цитата(Timon-kpm @ 24.11.24, 13:33)
є ще один на цьому робочому місці- все добре.
Чтобы исключить,что проблема не связана с кэшем 1С,можно на другом рабочем месте,где все работает штатно, настроить RDP-доступ с параметрами того пользователя ,где есть проблема.Т.е. создать на той рабочей станции второй RDP-файл,с параметрами доступа того "проблемного" пользователя.Если при попытке входа со 2-го RDP,возникает такая же проблема,значит - проблема в кэше 1С.Нужно очищать кэш 1С того пользователя на сервере.
Почти ветеран
Группа: Местный
Сообщений: 522
Спасибо сказали: 136 раз
Рейтинг: 137.4
Цитата(andrew76 @ 25.11.24, 11:55)
.через 2-й RDP проще проблему выявить или исключить
В 1C кеш программы и/или пользователя а не RDP
Кстати немного похожую проблему наблюдал ещё на 8.0 (соответственно обычные формы), причиной оказался Norton antivirus
Проблема выражалась в том что на одном рабочем месте (где стоял антивирус) только ОДИН документ отображался без некоторых реквизитов, а несколько реквизиты "перекрывали" друг друга...
Я можу зробити цю роботу: - Швидко - Якісно - Дешево
Оратор
Группа: Пользователи
Сообщений: 492
Из: Казахстан
Спасибо сказали: 56 раз
Рейтинг: 56
Цитата(AnryMc @ 25.11.24, 15:18)
В 1C кеш программы и/или пользователя а не RDP
Я не писал,что кэш RDP.Кэш 1С - "территориально" на сервере (в случае настройки доступа к 1С через RDP). Кстати,тоже наблюдал и устранял постоянные проблемы с кэшем 1С и тоже на обычных формах. Но это было на 1С 8.2 и 1С 8.3.
andrew76 @ Вчера, 11:19
, lдякую ,я і мав на увазі що з разних ноутів але з одніє рабочої зони(тобто інтернет,роутер, і все інше окрім ноту те саме) вхід виконується в того самого користувача 1С
AnryMc @ Вчера, 8:49
, на удоленном ускорения нет(тоесть нет возможности включить или отключить аппаратное ускорение,нет пункта внастройках графики((, попробую с разрешениями поиграться.
є невеликий прогрес. На ноут де глюкі встановив Remute Desktop, підключився і все добре працює. Але я неможу надати доступ принтеру. Що можна спробувати в настройках сервера замінити щось щоб нормально працював на ноуті mtsc
Живет на форуме
Группа: Местный
Сообщений: 2920
Из: Київ, Україна
Спасибо сказали: 1238 раз
Рейтинг: 1344.3
По суті не пораджу, але пораджу спробувати ще один клієнт віддаленого підключення - "mRemoteNG". Коли виникають проблеми з типовим RDP, цей клієнт дуже допомагає.
Допрацьовую: - "Бухгалтерія для України 2.1"; - "Альфа-Авто: Автосалон+Автосервіс+Автозапчастини, українська версія".
все вирішено, як зясувалося це біда останнього оновлення win11 та старих Windows Server. Вирішив питання заміною файлів в system32 mstsc з оновлення Н22. Якщо треба можу файли кудись тут додати.
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!