Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> ЛИСТИ ВІД ДПС: отримувати чи не отримувати? відповідати чи не відповідати? надавати чи не надавати?          
Деня Шмыгаль Подменю пользователя
сообщение 22.03.21, 14:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 8395
Спасибо сказали: 1 раз
Рейтинг: 0

1) Запит завжди потрібно отримувати - або поштою (тому за місцем реєстрації необхідно налагодити процес відстеження та отримання кореспонденції), або наручний (якщо в реєстрах вказано контактний телефон, то він п.б. актуальним), оскільки відмова/неотримання може привести до «ризиковості» по 8 Критеріїв ризиковості, а потім і до блокування ПН.

Причому, такі варіанти як запит по телефону, вайберу, на електронну пошту або в ході особистої бесіди навіть не обговорюються!

І головне – пам’ятайте про право не поспішати при отриманні запитів (про це ми предметно говорили за посиланням [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]), а при отриманні завжди зазначайте дату та обов’язково уточнюйте її в реєстрі Укрпошти ([необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки])!



2) На будь-який запит потрібно відповідати - причому незалежно від того, правильно він складений чи ні. В даному випадку мова йде не про те, щоб обов'язково надавати фіскалам все, що вони зажадали, а про сам факт відповіді на запит. "Відписка" - це один з видів такої відповіді.

З іншого боку, якщо запит містить занадто загальний характер або ж має універсальну приписку «інше стосовно даного питання», не соромтеся вказувати на те, що такі формулювання позбавляють вас можливості задовольнити такі апетити в повному обсязі і попросіть конкретизуватися.

При цьому, в практиці мали місце непоодинокі випадки, коли уточнюючі запити після цього не надходили.



3) На будь-який запит потрібно відповідати аргументовано - причому, незалежно від прийнятого рішення:

якщо вирішили надавати відомості та їх документальне підтвердження, то повні і якісні письмові пояснення мають статус доказів і податківці повинні будуть взяти їх до уваги, а в разі ігнорування – це підстава для оскарження в суді;

якщо було прийнято рішення відмовляти – по-перше, це важливий захисний хід (більш детально про це у п.5), а, по-друге, аргументація відмови може зіграти важливу роль в суді при зверненні податківців за підтвердженням обгрунтованості адмінарешту в зв'язку з недопуском до перевірки!



4) На будь-який запит потрібно відповідати вчасно – по-перше, терміни відповідей на запити чітко регламентовані ПКУ (на сьогодні діє єдиний термін – 15 р.д. з дня, наступного за днем отримання запиту (за винятком запитів для зустрічних звірок - 10 р.д.)); а по-друге, порушення цих термінів може створити передумови для законного проведення на підприємстві позапланової перевірки або ж «автоматичного» включення до категорії «ризикових»!



5) Копії документів на запит не надавати – практика свідчить про те, що у більш, ніж 90% випадків, безпечніше не надавати копії документів

Думаю, значна частина читачів не погодяться з цим твердженням, тому спробуємо їх переконати за допомогою 7 фактів вже у наступному пості!



[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 24.06.25, 0:30
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!