Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Отримати консультацію від податківців можна в месенджерах          
Деня Шмыгаль Подменю пользователя
сообщение 19.01.21, 1:00
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 8395
Спасибо сказали: 1 раз
Рейтинг: 0

У рамках стратегії втілення інноваційних цифрових рішень Державна податкова служба України продовжить онлайн-консультування громадян у популярних онлайн-месенджерах Viber, Telegram. У 2020 році проєкт був запущений у пілотному режимі спільно з технологічним партнером ДПС, компанією Middleware Inc., на базі технологій Corezoid Hyperautomation Engine та Sender Communication Engine.

Окрім можливості звернутися за консультацією до податкової служби телефоном, громадяни мають можливість звертатися з питаннями в чатах. Месенджер Viber встановлений на 96% смартфонів українців. Telegram встановлений на 47% cмартфонів українців.

У 2020 році Державною податковою службою України надано 10721 користувачу 13835 консультацій у чаті через Viber (5266), Telegram (4597) та Sender (858).

Консультації в чаті мають здешевити вартість одного звернення для бюджету у порівнянні з телефонними дзвінками, а також дозволяють скоротити час на отримання громадянами відповідей на типові питання, допомагають комунікувати громадянам з податковою службою у більш зручний спосіб. Також користувачі можуть наприкінці діалогу у чатах оцінити якість надання консультації і кожна оцінка допомагає робити сервіс кращим. Мотивація працівників прив’язується до якості наданих консультацій, відповідно до стандартів ведення діалогу.

Не витрачайте час на телефонні розмови та очікування вільного працівника – переходьте до онлайн спілкування, використовуючи месенджери Viber, Telegram та Sender для отримання консультацій з питань оподаткування у Контакт-центрі Державної податкової служби України.

Перехід до чату «Контакт-центр Податкової» у Telegram тут: @DPS_ContactCenter_bot

Для використання чату у Viber та Sender скористайтесь переходом з сайту Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Запрошуємо до онлайн спілкування!



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 24.06.25, 14:37
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!