Національний банк продовжує адаптуватися до змін, зумовлених поширенням коронавірусної хвороби COVID-19.
Регулятор суттєво спростив вимоги до подання документів та дозволив небанківським фінансовим установам подавати їх в електронному вигляді.
Рекомендуємо переходити на електронну форму подання документів. Упродовж карантину небанківські фінустанови можуть не подавати до Національного банку документи на паперових носіях, якщо подають їх в електронному вигляді з накладеним кваліфікованим електронним підписом.
Подати такі документи можна на електронну пошту
nbu@bank.gov.ua або іншими засобами електронного зв’язку, які НБУ використовує для електронного документообігу.
Можливість подати документи в електронному вигляді мають діючі учасники небанківського ринку, а також особи, які планують вийти на ринок. А саме: - небанківські фінансові установи;
- юридичні особи, які не є фінустановами, але мають право надавати окремі фінансові послуги;
- юридичні особи, які мають намір отримати ліцензію на провадження діяльності з надання фінансових послуг;
- юридичні та фізичні особи, які мають намір набути або збільшити істотну участь у фінансовій установі;
- страхові та перестрахові брокери та особи, які мають намір бути включеними до держреєстру страхових та перестрахових брокерів;
- особи, які мають право займатися актуарними розрахунками, або мають намір здійснювати актуарні розрахунки та отримати відповідне свідоцтво.
Проте звертаємо увагу: якщо вам потрібно подати до Національного банку оригінал документа, який існує лише в паперовій формі, то варто подавати саме паперовий оригінал. До прикладу, якщо вам потрібно подати оригінал свідоцтва про реєстрацію фінансової установи для його переоформлення.
Відповідні зміни передбачені [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки].
Постанова набирає чинності
з 23 грудня 2020 року. По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]