Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Законопроєкт № 4468 щодо РРО не вирішує проблему мікробізнесу          
Деня Шмыгаль Подменю пользователя
сообщение 16.12.20, 0:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 8395
Спасибо сказали: 1 раз
Рейтинг: 0

Представники Української Ради Бізнесу, до складу якої входять бізнес-асоціації різних галузей економіки, проаналізували проєкт закону № 4468. Про цей проєкт ми писали у матеріалі [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Проєкт передбачає, зокрема, такі норми:

  • Якщо платник єдиного податку першої – четвертої груп (фізична особа – підприємець), здійснює продаж товару або послуги, ціна на які більше 3 (трьох) розмірів мінімальної заробітної плати, то платник єдиного податку першої – четвертої груп (фізична особа – підприємець) зобов’язаний у своїй діяльності застосовувати виключно реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій.
  • Реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій не застосовуються платниками єдиного податку першої – четвертої груп (фізичними особами – підприємцями), незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 500 МЗП і відповідно потребує РРО при перевищенні ліміту у 500 МЗП.
Представники УРБ вважають такий підхід до регулювання реєстраторів розрахункових операцій складним та маніпулятивним. Критерій для запровадження РРО після певної суми – неможливо контролювати, він є таким що не має сенсу, а критерій для застосування РРО на товари/послуги із ціною від 3хМЗП – з одного боку, створює ризики зловживань перевіряючих органів, а з іншого – від нього легко ухилятись.

Тож в цілому проєкт 4468 суперечить спільній позиції асоціацій УРБ, яка полягає у том, що тотальна фіскалізація 2 та 3 груп спрощенців має бути замінена на фіскалізацію виключно ризикових груп товарів та послуг.

Закликаємо народних депутатів при формуванні державної політики не користуватись порадами сумнівних осіб, а застосовувати підходи повного циклу формування державної політики, який полягає у вивченні проблематики, дослідженні міжнародного досвіду, проведенні аналізу альтернатив та аналізу витрат-вигід щодо альтернатив, консультаціях з усіма ключовими стейкхолдерами. І відповідно, проєкт 4468 – повернути авторам на доопрацювання.



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.06.25, 22:17
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!