Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Кредит не брали, а повернути борг вас все одно змушують?!          
Деня Шмыгаль Подменю пользователя
сообщение 26.09.20, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 8395
Спасибо сказали: 1 раз
Рейтинг: 0

Мін’юст у своєму [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки] звертається до громадян, які кредити не брали, але їх все одно тероризують колектори.

Фахівці Міністерства до тих, хто кредит не брал, а повернути борг їх все одно змушують. Так, оформлюючи кредит, фінансова компанія зазвичай просить позичальника дати телефон родича, колеги чи друга. Водночас установа не підписує з ними жодних документів про поруку та може навіть не перевіряти справжність контактів. Натомість компанія розраховує, що у випадку прострочення кредиту його вдасться стягнути за допомогою колекторів.

Часто колектори користуються правовою необізнаністю громадян та переходять у своїй діяльності дозволені законодавством межі. Як зрозуміти, чи законні методи вони використовують при стягненні боргу і що робити, коли вам погрожують?

Якщо ви особисто не давали дозвіл на використання вашого телефонного номера, фінансова компанія та колектори порушують законодавство.

Що ж робити в таких випадках

Заспокоїтись і взяти свій емоційний стан під контроль, адже колектори завжди застосовують такий прийом, як моральний тиск, та роблять акцент на елемент страху.

Зберігати всю інформацію, яка надходить від колекторів, записувати усі телефонні розмови, зберігати смс повідомлення, як докази незаконних вимог, погроз.

У разі відвертих погроз і образ звернутися до поліції із заявою про відкриття кримінальної справи за однією зі статей КК України: ст. 182 (порушення недоторканності приватного життя), ст. 189 (вимагання), ст. 190 (шахрайство), ст. 355 (примушування до виконання чи невиконання цивільно-правових зобов’язань).

Вимагати від колекторів претензії виключно у письмовій формі, з посиланнями на конкретні договори та юридичні підстави.

Ігнорувати документи без будь-яких юридичних підтверджень, тобто, без оригіналів підписів та «мокрих» печаток. Жодних листів, віддрукованих на кольорових принтерах!

Ігнорувати будь-які вимоги про «поруку», якщо ви її офіційно не надавали. А також не звертати уваги на прохання «вплинути» на знайомих, друзів, сусідів чи родичів. За законом, борги повинні повертати лише ті особи, у яких з організацією існують договірні зобов’язання щодо повернення коштів.

За ст. 32 Конституції України, ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя. А протиправні дії колекторів можна розцінювати як безпідставне втручання в особисте життя, яке є порушенням конституційних прав громадян.

Цивільний кодекс України зобов’язує повідомляти боржника в офіційному порядку про зміну кредитора або передачу права вимоги третім особам. Тому краще не оплачувати нічого до отримання офіційних документів і підтверджень.



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.06.25, 21:26
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!