Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> В Україні скасують податок на рекламу за кордоном          
Деня Шмыгаль Подменю пользователя
сообщение 20.07.20, 0:00
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 8395
Спасибо сказали: 1 раз
Рейтинг: 0

Знайдено спосіб, як скасувати зайвий податок на рекламу, розміщену за кордоном.

Заступник Міністра цифрової трансформації Олександр Борняков та голова Комітету Верховної Ради України з питань фінансів Данило Гетманцев разом із представниками digital-бізнесу в Україні обговорили необхідність скасування застарілої норми Податкового кодексу – так званий “податок на іноземну рекламу”, яку замовляють українські компанії за кордоном.

Про що йдеться?

У 1997 році був запроваджений специфічний податок на рекламні послуги, який вимагає від юридичних осіб на території України сплачувати до бюджету України 20% від суми, яку вони витратили на оплату рекламних послуг, наданих нерезидентом. Тобто, замовивши рекламу в Facebook чи Twitter, компанії мають сплатити за послугу виконавцю там – і ще 20% від суми – у нас. Аналогічно, якщо український експортер хоче прорекламувати свою продукцію на зарубіжному ринку (скажімо, на місцевому телебаченні чи засобах зовнішньої реклами), він змушений не лише оплатити такі послуги своєму підряднику-нерезиденту, а й сплатити до українського бюджету додаткові 20% податку від вартості такої реклами

Чому необхідно скасувати податок?

Ця норма Податкового кодексу є абсурдною, адже українські компанії мають сплачувати на 20% більше (“податок на іноземну рекламу”) за digital-послуги, ніж їхні візаві з іншої країни. Таким чином, це не надає українському виробнику конкурентних переваг, а навпаки – змушує підвищити вартість свого товару та створює додаткові перепони для виходу українських виробників на зарубіжні ринки.

Як ми вирішуватимемо ситуацію?

Зараз у Раді очікує розгляду законопроєкт Данила Гетманцева [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки] про ПДВ для електронних послуг. Цей документ пропонує до переліку тих, хто повинен платити ПДВ, додати іноземні компанії, у яких немає представництва в Україні і які постачають українцям електронні послуги.

У всіх стейкхолдерів процесу є розуміння, що податок за digital-рекламу є надмірним податковим навантаженням для вітчизняних компаній. У зв’язку з цим ухвалене консолідоване рішення скасувати таку норму. Механізм буде реалізовано шляхом внесення пропозиції до другого читання до законопроєкту № 2634, яка передбачатиме виключення п. 141.4.6 з Податкового кодексу України. За рахунок цього українські компанії (юридичні особи та ФОПи) не сплачуватимуть додаткових 20% податку при купівлі електронних послуг.

Чому ми підтримуємо законопроєкт №2634?

У світі запровадження 20% ПДВ для іноземних компаній країною, на території якої постачаються цифрові послуги, є нормальною практикою. Адже це дозволяє вирівняти всіх учасників на внутрішньому ринку країни.

Зараз наш бізнес сплачує податки в Україні, а іноземні компанії (Facebook, Twitter, Youtube) – ні. Тобто, наприклад, Megogo у вартість своїх послуг закладає ПДВ, а Netflix – ні. А у разі ухвалення законопроєкту № 2634 всі учасники ринку матимуть однакові конкурентні умови, а нерезиденти сплачуватимуть податки за діяльність на території України.



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 24.06.25, 0:25
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!