Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Як подати документи в центр зайнятості через e-mail?          
Деня Шмыгаль Подменю пользователя
сообщение 06.04.20, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 8395
Спасибо сказали: 1 раз
Рейтинг: 0

Подати документи для реєстрації в службі зайнятості в період карантину можна онлайн.

Що для цього потрібно зробити? На сайті служби зайнятості оберіть [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки] та ознайомтесь із загальною інформацією.

Далі пропонуємо покрокову інструкцію.

  1. Оберіть центр зайнятості, у якому ви плануєте перебувати на обліку як безробітний.
  2. Завантажте із [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки], роздрукуйте їх та заповніть власноруч. Поставте підпис та відскануйте заяви. Для цього використовуйте безкоштовні додатки на Play Market чи App Store.
  3. Перелік необхідних документів для реєстрації в [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]. Відскануйте або сфотографуйте їх.
  4. Копії документів разом із заявами сформуйте в єдиний архівний файл (zip, rar).
  5. Надішліть архівний файл на email обраного вами центру зайнятості. Адреси [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки].
  6. Чекайте відповідь від центру зайнятості щодо ухваленого рішення.
Важливо! У заявах мають бути вказані актуальні телефони та поштові скриньки.Надсилайте документи впродовж дня (з понеділка по п’ятницю) у робочі години.

У попередньому дописі ми розповідали про можливість подання документів для реєстрацівї в службі зайнятості онлайн.

Додатково повідомляємо, що подати документи в період карантину можна також через скриньку для кореспонденції. Обирайте найбільш зручний для вас варіант.

Для вас - покрокова інструкція подання документів через скриньку для кореспонденції.

  1. Оберіть центр зайнятості, зручний для вашого обслуговування.
  2. У центрі зайнятості біля скриньки для кореспонденції розміщені форми заяв про надання статусу безробітного та про призначення виплати допомоги по безробіттю. Форми заяв також можна знайти та [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки].
  3. Заповніть заяви особисто та підпишіть.
  4. Зберіть пакет документів, необхідних для реєстрації. [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]. Зробіть копії документів.
  5. Заяви разом із копіями усіх документів складіть у конверт і покладіть у скриньку для кореспонденції.
  6. Далі – чекайте відповідь від центру зайнятості щодо ухваленого рішення та тримайте зв’язок із вашим кар’єрним радником.


По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.06.25, 23:15
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!