Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 3, свеженьких 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> АМКУ вимагає від мобільних операторів не підвищувати тарифи у період карантину          
Деня Шмыгаль Подменю пользователя
сообщение 27.03.20, 0:50
Сообщение #1

Почти ветеран
******
Группа: Пользователи
Сообщений: 688
Спасибо сказали: 0 раз
Рейтинг: 0

На сьогоднішній день на всій території України введено карантин та обмежувальні заходи, пов’язані із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).

З метою запобігання поширенню COVID-19 більшість громадян України вимушені залишатись в ізоляції та/або працювати дистанційно.

Ізоляція громадян, можливість отримання інформації виключно з використанням комунікаційних засобів [засобів зв’язку, в тому числі мобільного (рухомого)] та необхідність дистанційної роботи призведуть до збільшення обсягів споживання послуг мобільних операторів, і як наслідок, можуть призвести до збільшення витрат населення на оплату послуг рухомого (мобільного) зв’язку.

В умовах зосередженості органів влади здебільшого на необхідності запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) та подолання наслідків, до яких може призвести тимчасове введення карантинних заходів, існують ризики вчинення учасниками ринку послуг рухомого (мобільного) зв’язку, з метою отримання надприбутків, узгоджених/схожих дій, які можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції шляхом одночасного або узгодженого:

  • підвищення вартості тарифних планів;
  • закриття соціальних, дешевих, мінімальних тарифних планів;
  • автоматичне (примусове) переведення абонентів на дорожчий тарифний план;
  • погіршення якості надання послуг тощо.
Одночасні/схожі дії операторів мобільного зв’язку у вигляді призупинення, зміни тарифних планів та якості надання послуг мобільного зв’язку можуть призвести до:

  • унеможливлення користувачами (абонентами) вчасно отримувати інформацію (зокрема через використання комунікаційних засобів) та виконання професійних обов’язків;
  • покладення тягаря, у вигляді додаткових фінансових витрат, на користувачів послуг рухомого (мобільного) зв’язку – громадян України та суб’єктів господарювання, які в умовах ізоляції та дистанційної роботи вимушені користуватись послугами в більших обсягах та потребують стабільної якості надання цих послуг тощо.
Враховуючи викладене, такі одночасні/схожі дії ПрАТ «Київстар», ПрАТ «ВФ Україна» і ТОВ «лайфселл» можуть бути кваліфіковані як антиконкурентні узгоджені дії суб’єктів господарювання.


З метою здійснення заходів, спрямованих на запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, 26 березня 2020 року АМКУ надав ПрАТ «Київстар», ПрАТ «ВФ Україна» і ТОВ «лайфселл» обов’язкові для виконання рекомендації такого змісту:
У зв’язку з впровадженням обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), запобігати порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, зокрема утриматись від підвищення вартості тарифних планів, закриття соціальних, дешевих, мінімальних тарифних планів, автоматичного (примусового) переведення абонентів на дорожчий тарифний план, погіршення якості надання послуг.



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 08.04.20, 3:47
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!