Живет на форуме
Группа: Пользователи
Сообщений: 3216
Спасибо сказали: 4 раз
Рейтинг: 0
Минулого тижня з’явилася новина, нібито у ФОПів планують скасувати Книгу обліку доходів і витрат. Підприємці відразу ж занепокоїлися, чи не доведеться їм замість паперової Книги вести її обов’язково в електронному вигляді. Не хвилюйтеся, такого в планах законотворців немає. Що ж вони планують змінити?
Запитання 1: чи дійсно скасують Книги обліку доходів і витрат?
Запитання 2: чи потрібні ФОП документи на товар і де їх узяти?
По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!