Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Запити ДФС: чіткі відповіді на "слизькі" питання          
Володя Гройсман Подменю пользователя
сообщение 30.07.19, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 20863
Спасибо сказали: 27 раз
Рейтинг: 0

Андрей Тамошюнас, податковий адвокат, [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки].

У статті надано відповіді на "слизькі" запити ДФС: отримувати/не отримувати... відповідати/не відповідати... давати/не давати…

Чому важливо правильно працювати із запитами...

По-перше, якщо ми говоримо про попередні періоди, то запити результативно використовувались у якості підстав для обходу мораторію. Приблизно той же підхід застосовується частенько і зараз - навіть за відсутності підстав запити спрямовуються без всякої ніяковості, адже знайдеться чимало платників, які не захочуть сваритися з фіскалами, або ж тих, хто елементарно не додивиться і надасть копії документів.

По-друге, запит може виступати свого роду сигналізатором наявності проблеми! Звідси вже доцільно моніторити ситуацію, аналізувати, зважувати і приймати рішення! Адже в більшості своїй позапланові перевірки починаються саме з запитів!

По-третє, це найпоширеніший і дієвий спосіб комунікації з бізнесом. Неотримання запиту, відсутність відповіді, її несвоєчасність або неповнота є підставою для приходу на перевірку в силу закону і/або віднесення компанії до категорії «ризикових» (див. п.1.6. Критеріїв ризиковості платника податків).

По-четверте, навпаки, надання відповіді (мається на увазі інформації та копій документів) - в 99% випадків є підставою для донарахувань за результатами перевірок. Питання стоїть лише у виді перевірки (виїзна або невиїзна)!

По-п'яте, неправомірний запит – підстава для ненадання інформації та її документального підтвердження, а також можливість для недопуску до перевірки.

5 правил безпечного відпрацювання ...

1. Запит завжди потрібно отримувати – або поштою (тобто за місцем реєстрації ви повинні налагодити суворий порядок відстеження та отримання кореспонденції), або наручно (якщо в реєстрах вказано контактний телефон, то він повинен бути робочим і тоді потрібно приїхати і забрати запит під розпис). При цьому, якщо питання стоїть отримувати запит особисто або ж «нехай направляють поштою», при інших рівних умовах, доцільніше вибирати перший варіант. Причому, такі варіанти запитів, як запит по телефону, вайберу або в ході особистої бесіди навіть не обговорюються!!!

2. На будь-який запит потрібно відповідати – причому незалежно від того, правильно він складений чи ні. В даному випадку мова йде не про те, щоб обов'язково надавати фіскалам все, що вони попросили в запиті, а про сам факт відповіді на запит. "Відписка" - це один з видів такої відповіді.

3. На будь-який запит потрібно відповідати аргументовано – причому, незалежно від прийнятого рішення за запитом: якщо ви побажали «задовольнити» фіскалів - повні і якісні письмові пояснення будуть мати статус доказів і податківці повинні будуть взяти їх до уваги, в разі ж їх ігнорування - це підстава для посилання на них в суді; якщо було прийнято рішення про відмову - ваші аргументи можуть зіграти важливу роль в суді при зверненні податківців за підтвердженням обгрунтованості адмінарешту в зв'язку з недопуском до перевірки!

4. На будь-який запит потрібно відповідати вчасно – терміни для відповідей чітко регламентовані чинним законодавством, а їх порушення може створити передумови для законного проведення позапланової перевірки. З 01.01.2017 г. законодавець встановив єдиний термін - 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту (за винятком запитів для звірок - 10 робочих днів)!

5. Копії документів доцільно не надавати – причому, ні в ході підготовки відповіді на доперевірочний запит, ні в ході самої перевірки.

Про 6 аргументів, які підтверджують обгрунтованість такої захисної позиції, ви можете почитати за посиланням [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

P.S. Кажуть, законний запит ДФС попадається приблизно у 5% випадків! Так що побачити його хоч раз в житті судилося небагатьом!



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.06.25, 23:15
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!