Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> При здійсненні ТЦУ-аналізу потрібно враховувати умови договору, які прямо впливають на відмінність комерційних умов різних операцій          
Володя Гройсман Подменю пользователя
сообщение 29.07.19, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 20863
Спасибо сказали: 27 раз
Рейтинг: 0

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Підприємство (позивач), укладаючи міжнародні контракти, чітко визначило зі своїми контрагентами ціни на умовах поставки СРТ (порт). Але з урахуванням того, що в офіційних джерелах інформація містить вартість товару на умовах поставки FOB (франко-борт), позивач у документації з трансфертного ціноутворення за звітні періоди 2013 — 2015 рр. при коригуванні, проведенні порівняння умов контрольованих операцій рівню звичайних (ринкових) цін враховував також витрати на перевалку, що входить у ціну товару на умовах поставки FOB за правилами Інкотермс 2010.

Суди попередніх інстанцій установили, що дії позивача повністю узгоджуються з положеннями правил Інкотермс 2010, в яких чітко та зрозуміло прописано, що при визначенні умови поставки FОВ (франко-борт) продавець зобов’язаний поставити товар або шляхом поміщення товару на борт судна, номінованого покупцем, у пункті завантаження, якщо такий є, вказаному покуп-
цем у названому порту відвантаження, або шляхом забезпечення надання товару, що вже поставлений у такий спосіб. В обох випадках продавець зобов’язаний поставити товар в узгоджену дату чи в межах узгодженого періоду та у спосіб, що відповідає звичаям порту.

За умовами цих правил продавець зобов’язаний оплатити всі витрати: пов’язані з товаром до моменту його поставки, пов’язані з виконанням необхідних для експорту митних формальностей, пов’язані з перевірками товару (такими як перевірка якості, розміру, ваги, кількості), а також витрати на будь-яку перед відвантажувальну інспекцію, що вимагається органом влади країни експорту.

Таким чином, за висновком судів попередніх інстанцій, відмінність вартості придбаного на умовах СРТ вантажу від вартості вантажу, придбаного на умовах FОВ, може становити в середньому від 15 до 18 дол. США за одну метричну тонну. При здійсненні коригування відмінностей комерційних умов у контрольованих операціях (умови поставки СРТ) з умовами у зіставних неконтрольованих операціях (умови поставки FОВ) потрібно враховувати умови оплати вантажу, період поставки вантажу, віднесення природних втрат вантажу, розподіл обов’язків між сторонами договору тощо, які прямо впливають на відмінність комерційних умов різних операцій, наявність інших факторів, що впливають на формування ціни при умовах поставки FОВ.

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 24.06.25, 19:50
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!