Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Найпоширеніші проблеми з ключами ЕЦП та методи їх вирішення          
Володя Гройсман Подменю пользователя
сообщение 10.06.19, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 20863
Спасибо сказали: 27 раз
Рейтинг: 0

Автор: Анастасія Куликова, експерт з питань звітності iFin [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Щоб користуватися ключами ЕЦП, не обов’язково мати особливих знань та навичок. Функціонал електронних підписів досить простий і зрозумілий. Однак, часто у користувачів виникають питання при завантаженні ключа або при відправці звітності. Як показує практика, багато з них можна вирішити без допомоги спеціаліста. Ми зібрали найпоширеніші.

  1. Забули пароль до ключа
Що робити: Якщо пароль до електронного ключа втрачено, то необхідно повторно звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів для отримання нового особистого ключа і Сертифікату відкритого ключа ЕЦП. Пароль доступу до особистого ключа ЕЦП –конфіденційна інформація, якою володіє виключно його власник! Краще обирати зручний для запам’ятовування пароль, або зберігати його у спеціальному додатку для збереження пароля.



2) Записали ключ на флешку, а при завантаженні ЕЦП вона виявилася пуста

Файл особистого ключа за замовчуванням має атрибут прихованого файлу і називається «Key-6.dat». Для того, щоб його побачити у провіднику, треба у налаштуваннях папок увімкнути можливість відображення прихованих файлів та папок.

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]


3) При підписанні документа (відправці звіту) виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджений».



Можуть бути такі причини такої помилки:

  • Вірогідно, що замість файла ключа був завантажений файл сертифіката або інший невірний файл.
  • Введено неправильний пароль до ключа.
  • Завантажено не відповідний ключ.
Треба перевірити:

  • чи відповідає пароль ключу, який використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується лише з ключем бухгалтера);
  • правильність введення пароля:
  • мову на розкладці клавіатури,
  • CAPSLOCK
  • Чи змінювалося ім'я файлу особистого ключа.
4) Звіт не відправляється

Що робити: Перепідключити ЕЦП та відправити документ (звіт) повторно. Якщо у Вас ключі ЕЦП від АЦСК «Україна», то можливо при підключенні було переплутано місцями ключ печатки та шифрування. Якщо в назві ключа присутня літера "C" (напр. C, BC, DC) – це ключ шифрування. Оберіть ключ з літерою "S" (напр. S, BS, DS).

5) При підписанні документу з’являється помилка «сертифікат не знайдено»

Що робити: Щоб перевірити наявність сертифікатів, то необхідно використати розділ «Пошук сертифікатів» на офіційному сайті ресурсу АЦСК, до якого належить Ваш ключ.



У даному розділі ввести у одне з полів «Код ЄДРПОУ» або «Реєстраційний номер облікової картки платника податків» відповідний номер та знайти відповідний посилений сертифікат відкритого ключа.

Обов’язково звертайте увагу на дату і термін дії сертифікату!

Якщо дата ключа відповідає даті сертифіката, то його потрібно зберегти на Ваш локальний диск, який обрано для збереження сертифікатів у якості файлового сховища.

Після цих налаштувань повторіть спробу завантаження ключа електронного цифрового підпису ще раз.



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 24.06.25, 11:30
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!