Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Яких помилок необхідно уникати, щоб без проблем припинити підприємницьку діяльність          
Володя Гройсман Подменю пользователя
сообщение 06.06.19, 0:00
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 20863
Спасибо сказали: 27 раз
Рейтинг: 0

Автор: Сергей Студенников, [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки].

Головне управління ДФС у Києві 14.05.2019 р. взяло участь у масштабному форумі «Податковий контроль та податкові спори», метою якого була широка суспільна дискусія з питань, що виникають у платників податків у зв’язку з проведенням податкових перевірок та їх наслідками. В рамках заходу відбувся розгляд значного блоку питань, пов’язаних з податковими перевірками, податковим контролем, судовою практикою у податкових спорах та іншими актуальними темами зазначеного напряму діяльності ДФС. У тому числі податківці звернули увагу на проблемні питання, які виникають при ліквідації юридичних осіб та підприємців.

Податкові органи включаються в процедуру ліквідації з того моменту, коли приймають рішення про проведення податкової перевірки. У деяких випадках перевірка не проводиться. Як правило, якщо юридичні особи більш ніж три роки не проводять діяльність, мають закриті рахунки, відсутня заборгованість перед бюджетом. У цьому випадку діє спрощений порядок зняття з обліку.

Проте податкові органи постійно стикаються з проблемними підприємствами. Проблеми виникають у наступних випадках:



Проблемні питання можуть виникнути, наприклад, коли підприємство ліквідується і приєднується до іншої юридичної особи. У такому випадку податкові органи у ході перевірки стикаються з відсутністю акту прийому-передачі активів і пасивів. На жаль, відсутність такого документа позбавляє можливості вважати перевірку ліквідаційною, і процедура припинення не закінчується. Не слід також забувати подавати ліквідаційну звітність та ліквідаційний баланс.

Не варто забувати і про першочергове закриття філій, адже часто так трапляється, що про них просто не пам’ятають. Наслідком цього є тривалий процес документування, коли податковий орган зв'язується з регіонами, де знаходяться філії, там проводяться перевірки, зняття з обліку структурних підрозділів, і тільки потім доходить черга безпосередньо до юридичної особи. Тому при ліквідації підприємству потрібно в першу чергу закрити філії.

На швидкість процесу ліквідації впливає також наявність судових спорів, особливо якщо стороною у них є податкова служба. Таке підприємство також не може бути не зняте з обліку. На думку податківців, ці судові суперечки потрібно або закінчити, або сплатити зобов'язання, які оскаржуються. Це пов’язано з наявністю недоїмки, що якої перешкоджає зняттю підприємства з обліку.

Перешкодою у ліквідаційній процедурі можуть стати також незакриті рахунки. Підприємство може з різних причин не закрити один розрахунковий рахунок, наприклад, для повернення внесків до статутного фонду засновникам або здійснення платежів в бюджет. Якщо ж грошей на рахунку немає, краще його закрити до початку перевірки.

Буває й таке, що виходячи на перевірку, фіскали з'ясовують, що у підприємства взагалі немає документів. Причини того можуть бути різні: втрата, виїмка, вилучення. Але перевірка без первинних документів не може бути проведена. Були випадки, коли підприємства здавали документи до початку перевірки в архів. Податківці просять не поспішати здавати в архів документи, оскільки їх повернення значно затягує час.

Розшук підприємства також є головним болем для податківців. У багатьох випадках підприємство не може знімати офіс, орендувати і платити гроші і не має власної юридичної адреси. Таких платників більш ніж 3000. Перевіряючі наполегливо просять у такому випадку повідомляти податкову листом про своє місцезнаходження і контакти. У крайньому випадку є можливість провести перевірку на території податкового органу.


[b]Припинення ФОП з точки зору податківця[/b]
Свої особливості має припинення фізичної особи-підприємця. Така особа позбавляється статусу господарюючого суб’єкта з дати внесення відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР).

Перше, що повинен зробити платник податків — подати заяву форми №12 щодо припинення діяльності з власним рішенням про припинення. Ця заява подається до центру надання адміністративних послуг, реєстраційні дії проводить державний реєстратор або нотаріус.

Втрата статусу не означає автоматичного зняття з обліку органами державної фіскальної служби. Після державної реєстрації припинення платник податків продовжує обліковуватися у контролюючому органі як платник, що отримував доходи від підприємницької діяльності. Процедура зняття з обліку в податковому органі розпочинається з дати надходження відомостей щодо припинення діяльності.

Підприємцю необхідно закрити рахунки, а також зняти з обліку об’єкти оподаткування та реєстратори розрахункових операцій, здійснити остаточні розрахунки з бюджетом та подати податкову звітність. Декларацію про майновий стан та доходи необхідно подати протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення. Платники єдиного податку 1 та 2 групи подають звітну декларацію за рік. У разі припинення, якщо підприємець відмовляється від спрощеної системи, він може подати декларацію за квартальний період. Платники єдиного податку 3 групи подають декларацію квартальну. В декларації платника єдиного податку відсутній статус «ліквідаційна», її подають з позначкою «звітна».

Також подається звіт про суми нарахованих доходів застрахованих осіб та нарахованого єдиного внеску.



У центрі обслуговування платників податків за місцем реєстрації фізична особа може отримати інформацію щодо стану розрахунків з бюджетом.

Зняття з обліку без проведення перевірки законодавством не передбачене, навіть якщо не велася діяльність, не отримувалися доходи. Строки, протягом яких повинна призначатися перевірка, не визначені.

Перевірка проводиться з питань податкового та валютного законодавства та ЄСВ. Контролюючий орган має право проводити перевірку з урахуванням строків давності. Щодо ЄСВ строки давності не застосовуються, тому податківці перевіряють правильність нарахування та сплати цього збору з 1 січня 2011 року.

Рішення про проведення документальної перевірки приймається керівником податкового органу та оформлюється наказом. Строк проведення документальної перевірки не повинен перевищувати 5 робочих днів. За результатами перевірки необхідно здійснити остаточні розрахунки з бюджетом, і тільки після цього податкова служба закриває інтегровані картки та знімає платника податків з обліку.



Особливо багато питань виникає з приводу нарахування та сплати єдиного соціального внеску. Наявність заборгованості з ЄСВ перешкоджає зняттю з обліку, відправляється спеціальне повідомлення до державного реєстратора, яке є забороною припинення. Підставою для списання податкового боргу є лише смерть фізичної особи, або сума боргу може бути списана за рішенням суду.

ЄСВ сплачується незалежно від здійснення діяльності у розмірі 22%. За 2017 рік мінімальна сума сплати складала 8 448 грн за рік. За 2018 плата повинна була проводитися поквартально у розмірі від 2457,18 грн за квартал. З початку 2019 року — вже 2754 грн 18 коп.

Наразі податкова служба спрямовує податкові вимоги боржникам, які нараховані наростаючим підсумком. Загальна сума буде становити не менш ніж 23 785 грн 08 коп. По факту сплати буде також застосована штрафна санкція за несвоєчасну сплату і пеня. Вимога направляється фізичній особі за податковою адресою. Багато хто не отримує вимоги і не може своєчасно сплатити борг протягом 10 днів з моменту отримання. Якщо корінець вимоги повертається, вона вважається врученою, і в будь-якому випадку це є борг, який підлягає сплаті.

При цьому виникає проблема подвійного оподаткування. Так, податкові органи не знімають з обліку адвокатів як платників ЕСВ, або, навпаки, намагаються не взяти на облік. Навіть існують випадки, коли податковий орган без звернення особи реєструє її як платника ЄСВ, навіть якщо перед цим сам же відмовив у такій реєстрації.

Адвокат здійснює діяльність як самозайнята особа, яка не зареєстрована як ФОП. Самозайнята особа не може принести жодну довідку про припинення. Якщо за відомостями державного реєстратора самозайнята особа є працюючою, проводяться відповідні нарахування.

Надходить багато заяв з проханням розстрочити або відстрочити сплату ЄСВ, але фіскали вважають, що немає передбачених законом підстав для прийняття такого рішення. ЄСВ має сплачуватися своєчасно і в повному обсязі. Краще у такому випадку звернутися до державного реєстратора з рішенням про припинення діяльності. Податківці вважають, що з цього моменту ЄСВ не буде нараховуватися.

Відзначимо, що захід проводився спільно з інтерактивною платформою податкових знань Taxlink, а також Асоціацією податкових радників.



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 01.11.24, 1:45
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!