Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Чи мають право інспектори з праці проводити перевірки? Позиція Мінсоцполітики          
Володя Гройсман Подменю пользователя
сообщение 09.05.19, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 20863
Спасибо сказали: 27 раз
Рейтинг: 0

Нагадуємо, 19 березня 2019 року Кіровоградський окружний адміністративний суд прийняв [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки], яке підтверджує позицію про необхідність скасування (перегляду) Постанов КМУ «Деякі питання реалізації статті 259 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»» від 26.04.2017 р. № 295, «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань праці» від 11.02.2015 р. № 96 та розпорядження КМУ «Про заходи, спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення» від 05.09.2018 р. № 649-р.

Народний депутат Оксана Продан [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки] до Кабінету Міністрів України з проханням терміново ініціювати перегляд (скасування) вищевказаних нормативно-правових актів як таких, що суперечать Конституції України та законам України.

У [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки] на звернення, Мінсоцполітики нагадує, що Державний контроль за додержанням законодавства про працю здійснюється відповідно до вимог КЗпП, Законів України "Про оплату праці", "Про відпустки", конвенцій Міжнародної організації праці № 81 „Про інспекцію праці у промисловості і торгівлі" (1947 року) та № 129 "Про інспекцію праці у сільському господарстві" (1969 року). Принципи здійснення державного контролю, його правові та організаційні засади визначено Законом Украіни "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

Статтею 259 КЗпП встановлено, що державний нагляд та контроль за додержанням законодавства про працю здійснює Держпраці. Постановою № 295 затверджено Порядок здійснення державноro контролю за додержанням законодавства про працю.

Порядком передбачено нові підходи у відносинах держави та бізнесу. Згідно з нормами Порядку пріоритетним напрямом роботи інспекторів праці є профілактична робота та консультування роботодавців з питань додержання законодавства про працю.

Крім цього, позитивним нововведенням Порядку є зaпровадження ефективного механізму виявлення неоформлених працівників, спрямованого на подолання незадекларованої праці та легалізації доходів громадян.

Розпорядженням № 649-р передбачається проведення органами Держпраці, ДФС, ПФУ, Нацполіції, іншими органами виконавчої влади за участю органів місцевого самоврядування до 5 жовтня 2018 року інформаційнo-роз'яснювальної кампанії про заплановані заходи та неприпустимість допуску до роботи найманих працівників без оформлення з ними трудових відносин, а з 5 жовтня 2018 року - комплексних заходів щодо детінізації зайнятості.

Позитивний вплив реалізації Розпорядження № 649-р та Порядку підтверджує інформація, надана ПФУ, щодо тенденції збільшення кількості застрахованих осіб.

Водночас Закон "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" визначає правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державноro нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки тa відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державхого нагляду (контролю).

Посилаючись на зазначені законодавчі акти, Мінсоцполітики дійшло висновку, що Постанова № 295, Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого Постановою № 96, та Розпорядження № 649-р узгоджуються з актами вищої юридичної сили та видані Кабінетом Міністрів Украіни на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Аналогічної думки дотримується, зокрема, Окружний адміністративний суд міста Київ, яким 26 грудня 2018 року винесено рішення у справі [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]. Судом встановлено, що оскаржувана Постанова № 295 відповідає актам вищої юридичної силы та видана на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

На завершення Мінсоцполітики зазначило, що скасування зазначених нормативно-правових актів призведе до тінізації ринку праці, погіршення бізнес-клімату, зниження інвестиційної привабливості країни і як наслідок збільшення дефіциту Бюджету та погіршення матеріального стану населення.

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 24.06.25, 13:23
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!