Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Електронний документообіг у банківській системі          
Володя Гройсман Подменю пользователя
сообщение 16.12.18, 0:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 20863
Спасибо сказали: 27 раз
Рейтинг: 0

Офіс великих платників податків повідомляє, що Національний банк [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки] затвердив Правила застосування переліку документів, що утворюються в діяльності Національного банку України та банків України (далі – Правила).

Ці Правила затвердженні з метою систематизації та зберігання документів, організації архівної справи та роботи з документами в банківській системі. Крім того, їх застосування також сприятиме зменшенню витрат на формування та зберігання документів у НБУ та банках України.

З набранням чинності цих Правил у банківській системі з’являється перспектива зберігання документів тимчасового терміну зберігання лише в електронному вигляді.

Завдяки систематизації та уніфікації статей, а також усуненню дубляжу та видаленню неактуальних видів документів Правила скоротились. У новому вигляді вони побудовані за функціонально-галузевою ознакою, складаються з ХІІІ розділів, включають 50 глав та вміщують 600 статей.

Правила, як і раніше визначають:

  • організацію якісного поповнення Національного архівного фонду (далі – НАФ);
  • види документів, що створюються під час діяльності Національного банку України та банків України;
  • строки зберігання документів незалежно від виду носія, на якому вони складені (паперовий, електронний).
Строки зберігання документів визначені у Переліку диференційовано за трьома групами:

  • у Національному банку;
  • у банках, у діяльності яких створюються документи НАФ;
  • у банках та їх відокремлених підрозділах (філіях, відділеннях, представництвах), у діяльності яких не створюються документи НАФ.
Зазначені у переліку строки зберігання документів є мінімальними і не підлягають скороченню. Разом з цим, у разі необхідності можуть бути продовжені за рішенням експертних комісій або експертно-перевірних комісій державних архівних установ.

Постанова Правління Нацбанку від 27.11.2018 р. № 130 набирає чинності з 01.01.2019 року.



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 24.06.24, 11:30
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!