Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> ДФСУ порушує «блокувальні» терміни: Таблиця та інше          
Володя Гройсман Подменю пользователя
сообщение 06.09.17, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 20863
Спасибо сказали: 27 раз
Рейтинг: 0

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Автор : Амброзяк Наталя, юрист Органи державної влади повинні діяти у рамках законів і Конституції України. Але це, на жаль, в теорії. На практиці досить часто виникають усілякі «але». Якраз одним з таких є порушення строків посадовими особами органів ДФСУ при виконанні різноманітних дій. Причин тому предостатньо: і об’єктивних, і суб’єктивних. Але в цій статті ми не станемо їх оцінювати. А поговоримо про наслідки. Зокрема, «випадання» зі строків, які стосуються Таблиць, квитанцій, повідомлень* й іншого «мотлоху» у рамках процедури блокування ПН. * Податківці так називають пояснення для конкретної зупиненої ПН/РК (див. «Вісник. Право знати усе про податки і збори», 2017, № 25, с. 3).

Строки, встановлені в ПКУ, мають бути непорушними. Це аксіома. Але на практиці аксіома перетворюється на теорему, яка вимагає доведення.

І найбільш гостра проблема зі строками виявилася у зв’язку з початком роботи «на повну» системи блокування ПН/РК. Те, що повинне було працювати дуже точно, на ділі виявилося «китайським механізмом» з багатьма недоліками.

Отже, розглянемо проблему порушення строків розгляду Таблиці даних платника податків (далі — Таблиці**) пояснень і документів, достатніх для ухвалення рішення про реєстрацію ПН/РК. Попутно торкнемося проблеми несвоєчасного направлення різних квитанцій, пов’язаних із системою реєстрації ПН/РК у ЄРПН. Крім того, приділимо увагу запізнілому рішенню за результатом розгляду скарги на відмову в реєстрації ПН/РК. Для цього пройдемося етапами роботи моніторингу.

** Детальніше про заповнення і подання Таблиці див. [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки].

Етап 1: подаємо на реєстрацію ПН/РК

У відповідь від ДФСУ вам можуть прийти квитанції про:

1) реєстрацію ПН/РК;

2) неприйняття ПН/РК;

3) зупинення реєстрації ПН/РК.

А що зі строками? Квитанції з нашого списку надсилаються платникові податків впродовжопераційного дня і є підтвердженням прийняття/неприйняття/зупинення реєстрації ПН/РК ([необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]***, [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]).

*** Порядок ведення ЄРПН, затверджений [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки].

Якщо доблесні вартові податків і зборів не прислали вам у встановлені строки ніяких квитанцій після відправлення ПН або РК, то вважається, що ПН/РК зареєстрована в Реєстрі ([необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]).

На жаль, «автореєстрацію» довести не так просто. Варто відмітити, що ця норма і в «доблокувальні» часи не працювала автоматично. Кожного разу покупцеві доводилося за допомогою суду відстоювати факт реєстрації ПН або РК на дату її подання і правомірність формування податкового кредиту (ПК).

Найнеприємніший нюанс:

враховується не дата, коли ви повинні були отримати відповідну квитанцію, а дата її відправлення податківцями

Тобто якщо ви не отримали квитанцію вчасно — це ще не гарантія того, що ПН/РК можна вважати зареєстрованою в ЄРПН.

Причина в тому, що на той момент невідомо, направили фіскали відповідну квитанцію вчасно або в законодавчо встановлені строки не уклалися.

Отже, якщо податківці все ж таки не направили квитанцію, то покупець може проігнорувати подальші дії ДФСУ і включати до ПК суми за такими «завислими» ПН.

Проте фіскали, швидше за все, спробують притягнути вас до відповідальності за завищення ПК. І в результаті ви отримаєте податкове повідомлення-рішення (ППР). Але подібні нападки можна спробувати відбити в суді.

Тільки ось відстояти «спірний» ПК і оскаржити ППР буде не так просто. Для цього потрібні тісна співпраця з продавцем і оперативні дії.

Якщо після спливу строків для реєстрації ви бачите, що ПН немає в ЄРПН, і квитанція про зупинку ПН до вас не надходила — напишіть листа продавцеві.

Продавець повідомив, що і квитанції про неприйняття ПН теж не було, а саму ПН він відправив на реєстрацію (підкріпивши свої аргументи роздруківкою, наприклад, з бухгалтерської програми)?

Це листування і стане доказом у подальшому оскарженні ППР.

Такі судові рішення вже зустрічалися в «доблокувальні» часи (див. ухвалу ВАСУ від 15.04.2015 р. у справі № 2а-11351/12/2670*).

* [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки].

Ще одне питання — регліміт.

Оскільки автоматично спірна ПН у Реєстрі не з’являється, то і ліміт у покупця не збільшується

Крім того, звернення до суду — це сплата, як мінімум, судового збору за кожну (!) вимогу, а як максимум, ще і послуг юриста.

І ще один важливий момент.

Вважаємо, що якщо ПН визнана зареєстрованою в силу закону, то ніякі штрафи за несвоєчасну реєстрацію ПН застосовуватися не повинні.

Етап 2: подаємо пояснення, інші документи та/або Таблицю

Етап 1 увінчався квитанцією про зупинення реєстрації ПН/РК?

Отже, настає черга подавати пояснення та/або інші розблокувальні документи до зупиненої(ого) ПН/РК та/або Таблицю. [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]...



Інші матеріали із "Податки та бухгалтерський облік", 2017, № 71:
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]



Передплатити [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 09.10.25, 17:38
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!