Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Нормативна база: Листи: Листи ДФСУ: Щодо встановлення невідповідності обсягів постачання обсягам придбання по товарах (лист ДФС від 31.07.2017 р. № 1440/6/99-99-07-04-06-15/ІПК)          
Володя Гройсман Подменю пользователя
сообщение 07.08.17, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 20863
Спасибо сказали: 27 раз
Рейтинг: 0

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ

від 31.07.2017 р. № 1440/6/99-99-07-04-06-15/ІПК

Стосовно встановлення невідповідності обсягів постачання обсягам придбання по товарах.

Пунктом 74.2 статті 74 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) запроваджено систему автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Моніторинг).

Починаючи з 01.07.2017 р., реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр) може бути зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодекс у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Критерії), затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 р. N 567, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 р. за N 753/30621 (далі - наказ).

Відповідно до пункту 2 Критеріїв Моніторинг здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за формою згідно з додатком до наказу, яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо за кожним видом економічної діяльності, якщо така інформація врахована комісією Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Комісія ДФС).

Пунктом 1 наказу затверджено вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Документи).

Зазначені Документи платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (підпункт 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Кодексу).

Пунктом 3 Критеріїв передбачено, що платник податку у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі має право подати на розгляд Комісії ДФС інформацію за встановленою формою (далі - Таблиця) щодо:

видів економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності ([необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]);

кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються (отримуються) платником податку;

кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку.

Таблиця надсилається виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.

Інструкція щодо правильності заповнення Таблиці при реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі розміщена на офіційному веб-порталі ДФС у банері "Зупинення реєстрації податкових накладних".

Пунктом 52.2 статті 52 Податкового кодексу України встановлено, що індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.06.25, 21:57
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!