Шановні клієнти!
Повідомляємо, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.06.2017 р. №88 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису» затверджено нові форми реєстраційних документів:
Договір про надання послуг електронного цифрового підпису
Реєстраційна картка (для юридичної особи);
Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця);
Додаток до Реєстраційної картки;
Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;
Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.
Переглянути Зміни №3 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС можна [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки].
Зміни №3 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС набудуть чинності через десять календарних днів з дня їх розміщення (публікації) на цьому ресурсі (з 08.07.2017), після чого інформаційне наповнення ресурсу буде приведено у відповідність до цих змін.
Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності
з 10 липня 2017 року. Форми реєстраційних документів
попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 7 липня 2017 року включно. Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки].
По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]