Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Нормативная база: Письма: ГФСУ: Щодо виконання рішень Дніпропетровської міської ради у частині плати за користування земельними ділянками, на які не оформлено в установленому законодавством порядку право власності або право оренди          
Володя Гройсман Подменю пользователя
сообщение 12.10.16, 12:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 20863
Спасибо сказали: 27 раз
Рейтинг: 0

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 09.09.2016 р. № 19397/6/99-99-12-02-03-15

Державна фіскальна служба України на звернення Товариства з обмеженою відповідальністю "Центр ЮБС "Аверс" (далі - Товариство) від 27.07.2016 № 16-07-2016 (вх. ДФС № 19841/6 від 09.08.2016) щодо виконання рішень Дніпропетровської міської ради у частині плати за користування земельними ділянками, на які не оформлено в установленому законодавством порядку право власності або право оренди, повідомляє.

Товариство повідомило, що рішеннями Дніпропетровської міської ради від 15.07.2015 № 3/65, від 13.07.2016 №7/11 визначені ставки плати за користування земельними ділянками, на які не оформлено в установленому законодавством порядку право власності або право оренди, на рівні 3 відс. нормативної грошової оцінки, та просить надати роз'яснення щодо виникнення обов'язку сплачувати земельний податок.

Податковий кодекс України (далі - Кодекс) регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема плати за землю, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (п.п. 14.1.147 п. 14 ст. 14 Кодексу), проте не визначає такий платіж як "плата за користування земельними ділянками".

Відповідно до п. 10.4 ст. 10 Кодексу встановлення місцевих податків та зборів, не передбачених Кодексом, забороняється.

Органи місцевого самоврядування у межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів (п. 12.3 ст. 12 Кодексу).

При прийнятті цих рішень органи місцевого самоврядування мають дотримуватися критеріїв, встановлених розділом XII "Податок на майно" Кодексу для відповідного податку, зокрема встановлювати ставки місцевих податків та зборів уповноважені тільки у межах ставок, визначених Кодексом (п.п. 12.3.2 п. 12.3, п.п. 12.4.1 п. 12.4 ст. 12 Кодексу).

Щодо віднесення Товариства до платників земельного податку, зауважимо, що земельний податок - обов'язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок, а також постійних землекористувачів (п.п. 14.1.72 п. 14.1 ст. 14 Кодексу). Якщо Товариство набуде право користування земельною ділянкою державної або комунальної власності згідно з договором оренди, виникне обов'язок сплачувати орендну плату.

Голова Р. Насіров



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 24.06.25, 0:31
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!