Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Строк прийняття податкового повідомлення-рішення          
Володя Гройсман Подменю пользователя
сообщение 23.06.16, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 20863
Спасибо сказали: 27 раз
Рейтинг: 0

Дмитрий Роженко, юрист, к.ю.н.

У відповідності до пп.14.1.157 п. 14.1 ст. 14 ПК України податкове повідомлення-рішення - письмове повідомлення контролюючого органу (рішення) про обов'язок платника податків сплатити суму грошового зобов'язання, визначену контролюючим органом у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, або внести відповідні зміни до податкової звітності.

Відмітимо, що у п. 58.2 ст. 58 ПК України закріплено положення, згідно з яким податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Як убачається зі змісту п. 86.8 ст. 86 ПК України податкове повідомлення-рішення приймається керівником контролюючого органу (його заступником) протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків акта перевірки у порядку, передбаченому статтею 58 цього Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень (за результатами фактичної перевірки - з дня реєстрації (надходження) акта такої перевірки до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків), а за наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки - протягом трьох робочих днів, наступних за днем розгляду заперечень і надання (надсилання) письмової відповіді платнику податків.

За своїм характером дана норма права носить імперативний характер, тобто її приписи є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами владних повноважень незалежно від рівня та підпорядкованості.

Зауважимо, що у відповідності до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень й у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відтак, якщо законом (у нашому випадку саме Податковим кодексом України) встановлено обов’язкове правило поведінки, зокрема обов’язок контролюючого органу приймати податкове повідомлення-рішення виключно протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків акта перевірки, то посадові особи територіальних органів Державної фіскальної служби України зобов’язані діяти саме в спосіб і в порядку, які передбачаються таким законом. Будь-яке відхилення від даного алгоритму дій може слугувати підставою для визнання дій органу владних повноважень протиправними. До такого висновку приходить, зокрема, Харківський окружний адміністративний суд в постанові від 26.05.2015 року по справі № 820/3075/15.

Підсумовуючи, зазначимо, що прийняття податкового повідомлення-рішення поза межами строку, встановленого п. 86.8 ст. 86 ПК України, є порушенням порядку оформлення результатів перевірок, що може стати однією із підстав для визнання недійсним такого податкового повідомлення-рішення в судовому порядку.

У будь-якому випадку потрібно пам ` ятати, що органи державної влади й органи місцевого самоврядування не завжди діють у спосіб і в порядку, які передбачені чинним законодавством України. За таких обставин лише пильність платників податків і правильне тлумачення норм права може стати запорукою успішного оскарження незаконних рішень, дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень.

По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 24.06.25, 0:06
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!