Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Які особливості складання зведених податкових накладних під час нарахування технічних податкових зобов’язань          
Володя Гройсман Подменю пользователя
сообщение 16.05.16, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 20863
Спасибо сказали: 27 раз
Рейтинг: 0

ДФСУ [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки] розглянула питання щодо особливостей складання зведених податкових накладних при визначенні податкових зобов’язань із вартості товарів/послуг, придбаних для повного або часткового використання в неоподатковуваних операціях відповідно до п. 198.5 ПКУ.

Насамперед контролери нагадали, що нині податкова накладна, у т.ч. зведена, складається за формою та в порядку, які затверджені наказом Мінфіну від 31.12.2015 р. № 1307 (набрав чинності 01.04.2016 р.). Тож особливості заповнення зведених податкових накладних у разі нарахування податкових зобов’язань, згідно з п. 198.5 ПКУ, визначені п. 11 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Мінфіну від 31.12.2015 р. № 1307 (далі — Порядок № 1307):

- у графі «Отримувач (покупець)» зведеної податкової накладної платник ПДВ зазначає власне найменування (П.І.Б);

- у рядку «Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)» проставляється умовний ІПН «600000000000»;

- у верхній лівій частині зазначається відповідний тип причини згідно з п. 8 Порядку № 1307 (04 — складена на постачання в межах балансу для невиробничого використання; 08 — складена на постачання для операцій, які не є об’єктом обкладення податком на додану вартість; 09 — складена на постачання для операцій, які звільнені від обкладення податком на додану вартість; 13 — складена у зв’язку з використанням виробничих або невиробничих засобів, інших товарів/послуг не в господарській діяльності).

Відповідно до п. 16 Порядку № 1307, у податкових накладних, особливості заповнення яких викладені в п. 11 Порядку № 1307, рядки VII–IX не заповнюються, у табличній частині таких податкових накладних:

- у графі 2 «Номенклатура товарів/послуг продавця» платником зазначаються дати складання та порядкові номери податкових накладних, складених на такого платника податку під час постачання йому товарів/послуг, необоротних активів, за якими він визначає податкові зобов’язання відповідно до п. 198.5 ПКУ;

- графи 3, 5–9 не заповнюються;

- у графі 4 «Одиниця виміру товару/послуги; умовне позначення» указується «грн»;

- у графі 10 «Обсяги постачання (база оподаткування) без урахування податку на додану вартість» указується вартість (частина вартості) товару/послуги, необоротного активу, на яку нараховується ПДВ відповідно до п. 198.5 ПКУ, згідно з основною ставкою податку та ставкою податку 7%, які застосовуються при нарахуванні податкових зобов’язань.


По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 24.06.25, 19:50
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!