Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Минюст представил реформу регистрационной службы          
Арсений Яценюк Подменю пользователя
сообщение 11.03.15, 0:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 10035
Спасибо сказали: 46 раз
Рейтинг: 0

Міністерство юстиції України запроваджує он-лайн сервіси у рамках реформування реєстраційної служби. План реформування системи державної реєстрації презентували громадськості в Міністерстві юстиції України у вівторок, 10 березня, у ході засідання круглого столу.

За словами Першого заступника Міністра юстиції України Наталії Севостьянової, Державна реєстраційна служба є однією з найбільш контактних по відношенню до громадян – понад 1,5 млн. контактів щороку. Постійні скарги щодо корумпованості, черг та безпідставних відмов у здійсненні реєстраційних дій, на жаль, стали звичними для системи.

«Побороти корупцію в сфері реєстрації можна лише відокремивши особу, яка ухвалює рішення, безпосередньо від громадянина, який подає документи до реєстраційної служби», - підкреслила вона.
Наталія Севостьянова повідомила, що мова йде про досвід Грузії у системі реєстрації із застосуванням системи фронт- та бек-офісу. В фронт-офісі лише приймаються та обробляються документи, а в бек-офісі ухвалюється рішення про реєстрацію чи відмову у такій реєстрації. За словами Першого заступника Міністра, ідея реформування також полягає в тому, щоб позбавити узурпування державною службою окремої функції.

«Ми вважаємо, що на сьогодні немає необхідності лише Міністерству юстиції виконувати цю функцію. Ми маємо на меті поступово передавати функцію реєстрації іншим суб’єктам – це і органи місцевого самоврядування, і нотаріуси. Коли буде багато пропозицій на ринку, то також будуть усунуті корупційні ризики», - пояснила вона.

Перший заступник глави державної реєстраційної служби Артем Янчук у ході засідання презентував електронні сервіси, які започатковує Мін’юст. Зокрема, мова йде про можливість отримати електронний витяг, виписку та електронну довідку в режимі он-лайн без візиту до реєстраційного офісу.

«Ми запроваджуємо можливість електронної оплати послуг з надання інформації з реєстру. Скориставшись кредитною карткою, яка автоматично посвідчує вашу особу, ви сплачуєте за послугу та отримуєте електронний витяг», - пояснив Артем Янчук.

У цілому, за словами першого заступника глави державної реєстраційної служби, протягом минулого року органами юстиції було видано більше 1,3 млн. різноманітних довідок та витягів. На цю роботу припадає близько 50% навантаження кожного працівника системи юстиції.

Також Артем Янчук повідомив про інші пілотні проекти, що вже функціонують в рамках реформування реєстраційної служби.

«Мова йде про пілотний проект «екстериторіальність», який стосується Вінницької та Київської областей, коли громадянин може подати документи незалежно від місця свого знаходження в межах цих областей. Система вже виправдала себе і може бути розповсюджена на території всієї України. Крім того, ми запровадили проект «модельний офіс» у Харкові, Львові, Дніпропетровську, Чернігові, Києві і Черкасах, в рамках якого буде відпрацьовано систему фронт- та бек-офісів», - додав Артем Янчук.

По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 24.06.25, 0:19
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!