Мінфін роз’яснив, що підприємство може використовувати виготовлені самостійно бланки первинних документів за умови, що такі бланки містять обов’язкові реквізити, передбачені законодавством.
Первинний документ про передачу майна в оренду складається
після укладання відповідної угоди при фактичній передачі об’єкта оренди від орендодавця до орендаря.
Якщо ж первинний документ підтверджує
факт користування об’єктом оренди орендарем протягом періоду (наприклад — протягом місяця), то в ньому має зазначатися вартість відповідної послуги (надання майна в оренду) протягом цього періоду. Датою складання такого первинного документа є відповідно дата його підписання.
Такі роз’яснення надав Мінфін в листі від 15.01.2015 р. № [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки].
По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]