Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 3
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Правительство расширило пилотный проект по введению новой процедуры предоставления административных услуг на 4 региона          
Арсений Яценюк Подменю пользователя
сообщение 17.09.14, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 10035
Спасибо сказали: 46 раз
Рейтинг: 0

Кабінет Міністрів прийняв рішення розширити пілотний проект модельного офісу з надання адмінпослуг на Вінницьку, Чернігівську, Львівську та Дніпропетровську області. Про це сьогодні під час брифінгу повідомив Міністр юстиції Павло Петренко.

«Сьогодні Уряд підтримав нашу пропозицію щодо розширення пілотного проекту з надання адмінпослуг за новою системою на чотири регіони. Ми маємо амбітний план до кінця року запровадити електронну систему спрощеного прийняття документів в центрах адмінпослуг у Вінницькій, Чернігівській, Львівській та Дніпропетровській областях», - зазначив очільник Мін’юсту.

Він також повідомив, що вже з наступного року система надання послуг нового зразка з’явиться по всій Україні.

«За результатами роботи цих областей до кінця року ми прийматимемо рішення про подальше розширення проекту. Я переконаний, що з наступного року вся Україна перейде на спрощену процедуру надання публічних сервісів», - наголосив Павло Петренко.

За його словами, новий принцип надання адмінпослуг передбачає, що громадяни не повинні самостійно заповнювати жодних бланків чи заявок. Всю роботу робить адміністратор, який вносить дані про клієнта та про об’єкт реєстрації у спеціальну комп’ютерну програму.

«Людина, яка хоче зареєструвати, наприклад, квартиру, не заповнює жодної заявки, жодного папірця. Адміністратор вносить в електронну систему інформацію про даного споживача і про об’єкт нерухомості, який підлягає реєстрації. Електронна система сама формує запит на вчинення тієї чи іншої послуги», - повідомив Павло Петренко.

За словами Міністра, завдяки цьому вдалося значно знизити кількість технічних помилок, які були основною причиною повернення документів заявнику.

«Якщо раніше 70% усіх відмов у вчиненні реєстраційних дій обґрунтовувалися технічними неточностями заяв, які подаються нашими громадянами, то в модельному офісі кількість таких відмов зменшилася до 10%. Це означає, що 60% відмов полягали в корупції», - наголосив Павло Петренко.

Він також зазначив, що введення електронної системи дало змогу скоротити час оформлення документів з 40 до 10 хвилин.

По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 22.08.25, 19:52
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!