Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> С 1 января "общесистемщики" обязаны вести новую Книгу учета доходов и расходов          
Николай Азаров Подменю пользователя
сообщение 26.12.13, 0:00
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 5777
Спасибо сказали: 38 раз
Рейтинг: 0

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки] нагадує, що підприємці, які перебувають на загальній системі оподаткування та фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, з 1 січня 2014 року зобов’язані будуть вести нову Книгу обліку доходів і витрат за формою, затвердженою наказом від 16.09.2013 р. №481.

Книгу можна вести як у паперовому, так і в електронному вигляді. Для цього її необхідно зареєструвати у відповідному органі Міндоходів за основним місцем податкового обліку.

Для реєстрації нової Книги у паперовому вигляді самозайнята особа зобов’язана подати до контролюючого органу примірник Книги, на титульному аркуші якої зазначаються: прізвище, ім’я та по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта, податкова адреса, номер і дата свідоцтва про право на здійснення незалежної професійної діяльності (за наявності).

Книга пронумерована, прошнурована, безоплатно реєструється в контролюючому органі та засвідчується підписом керівника або заступника контролюючого органу і скріплюється печаткою протягом двох робочих днів.

Для ведення Книги в електронній формі самозайнята особа зобов’язана: отримати посилені сертифікати відкритих ключів, укласти договір про визнання електронних документів з контролюючим органом (якщо таких ще немає) і сформувати заяву на отримання Книги та надіслати її до контролюючого органу за місцем податкового обліку засобами електронного зв’язку.

Контролюючий орган реєструє заяву самозайнятої особи на отримання Книги у реєстрі поданих заяв і протягом трьох робочих днів формує та надсилає самозайнятій особі повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням реєстраційного номера та дати її реєстрації.

Після отримання такого повідомлення підприємець має право вести Книгу в електронному вигляді згідно з вимогами Порядку.

Нагадуємо, що з січня 2014 р. працюватиме сервіс «Електронний кабінет платника податків», яким передбачено для самозайнятих осіб режим «Ведення книг обліку доходів і витрат та книги обліку доходів в електронному вигляді та формування відповідної податкової декларації».

По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 26.06.25, 16:18
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!