Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Пробоины в работе Миндоходов          
Николай Азаров Подменю пользователя
сообщение 10.11.13, 0:00
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 5777
Спасибо сказали: 38 раз
Рейтинг: 0

Сьогодні почастішали випадки, коли суб'єкти господарювання стикаються з проблемою неможливості зареєструвати податкові накладні в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.

Так, пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України передбачено обов'язок продавця, платника податку на додану вартість зареєструвати виписану податкову накладну в ЄДРПН.

Підтвердженням зазначеної реєстрації є квитанція в електронному вигляді, що направляється продавцю протягом операційного дня.

У випадку, якщо така податкова накладна не буде зареєстрована протягом 15 календарних днів, вона не дає права покупцю на включення сум ПДВ до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов'язку включати суму ПДВ, зазначеної в податковій накладній, до суми податкових зобов'язань ПДВ.

При цьому законодавством передбачено обов'язок як платника податку своєчасно зареєструвати податкову накладну так і дзеркальний обов'язок Міндоходів прийняти таку накладну до реєстрації.

Відмовити в реєстрації податкової накладної Міндоходів має право лише коли накладні сформовані з порушенням вимог передбачених пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 Податкового кодексу.

На практиці ж доволі часто виникають ситуації, коли продавець отримує квитанцію з неприйняттям податкової накладної до реєстрації, хоча фактично дотримався всіх вимог законодавства щодо прядку реєстрації податкових накладних.

Надалі звертаючись до відділення Міндоходів за місцем реєстрації отримує відповідь, що підстав для відмови в реєстрації вони не бачать, а для з’ясування причин відмови у реєстрації податкових накладних слід звертатися до Головного управління Міндоходів України.

Таки чином, на практиці складається ситуація, коли одна рука Міндоходів не відає, що робить інша.

Отже, що це? Пробоїни в роботі Міндоходів чи умисне перешкоджання діяльності суб’єктів господарювання?

Зіткнувшись з проблемою неприйняття до реєстрації податкових накладних, сформованих відповідно до вимог чинного законодавства, покупець має можливість звернутися на гарячу лінію «Пульс» при Міністерстві доходів і зборів України. Однак при цьому не слід забувати, що такий розгляд та з’ясування причин неприйняття працівниками Міндоходів податкових накладних може затягнутися на 15 днів та закінчитися порадою звернутися в письмовій формі.

Ситуація погіршується й тим, що неможливо зв'язатися з працівником Міндоходів, що безпосередньо займається вирішенням Вашого питання.

А тому, одночасно з телефонним зверненням необхідно відразу писати листа на Міндоходів (04653, Київ-55, Львівська площа 8).

Якщо ж таке спілкування залишиться безрезультатним Ви маєте можливість оскаржити правомірність поведінки суб'єкта владних повноважень щодо неприйняття податкової накладної для реєстрації.

Алёна Мирко
Юрист ЮК "Дешунин, Юфест и партнеры"


По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 12.06.24, 9:56
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!