Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Отпускные, выплаченные в прошлом году: как включать для оплаты очередного отпуска          
Николай Азаров Подменю пользователя
сообщение 02.07.13, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 5777
Спасибо сказали: 38 раз
Рейтинг: 0

Відтворення матеріалу у будь-якій формі повністю або частково можливо лише з письмового дозволу [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки].



Відпускні, виплачені в минулому році: як включати для оплати чергової відпустки Працівник перебував у щорічній відпустці протягом 24 календарних днів із 1 по 25 серпня 2012 року. Відпускні за 24 календарних дні серпня нарахували й виплатили в липні. Цього року він бере щорічну відпустку з 1 серпня 2013 року. Чи враховувати до сумарного заробітку для оплати відпустки минулорічні відпускні за серпень 2012 року, нараховані й виплачені в липні?

ВІДПОВІДЬ: Для описаної ситуації розрахунковим періодом буде серпень 2012 р. – липень 2013 р. Тому й виникає запитання: до якого місяця розрахункового періоду включати серпневі відпускні, виплачені в липні минулого року?



Оскільки підприємство, згідно із ч. 1 ст. 21 Закону України «Про відпустки» від 15.11.1996 р. № 504/96-ВР, зобов’язане виплатити відпускні не раніше ніж за три дні до початку відпустки, то оплату відпустки, яка починається з 1 серпня, повинні здійснити в кінці липня.



До сумарного заробітку, з якого обчислюють середню зарплату для розрахунку відпускних, включаються й виплати за період, упродовж якого зберігався середній заробіток (абз. 4 п. 3 Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого постановою КМУ від 08.02.1995 р. № 100, далі — Порядок № 100). Ідеться, зокрема, про оплату попередньої щорічної відпустки, службових відряджень, періоду виконання громадських і державних обов’язків, допомогу по тимчасовій непрацездатності тощо.



Згідно з абз. 1 п. 3 Порядку № 100, лише премії включаються в заробіток того місяця, на який вони припадають за розрахунковою відомістю. Решту виплат потрібно включати до зарплати тих місяців, за які їх здійснено. Такий висновок робить Мінсоцполітики в листі від 09.12.2011 р. № 1105/13/81-11.

Таким чином, нараховані відпускні слід включати до зарплати того місяця, за який їх нараховано (незважаючи на те що їх нарахували й виплатили в попередньому місяці).

Отже, якщо працівнику в липні 2012 року нарахували й виплатили відпускні за серпень, то для обчислення відпускних таку суму враховують до серпневої зарплати.

Ольга СМОЛІНА,

бухгалтер-експерт

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]


Сообщение отредактировал Vofka - 03.07.13, 8:03

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.06.25, 23:09
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!