Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Как выйти из бизнеса          
Николай Азаров Подменю пользователя
сообщение 10.05.13, 0:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 5777
Спасибо сказали: 38 раз
Рейтинг: 0

Процедура ліквідації спрощується лише формально і тільки для тих підприємців, які протягом року не мали найманих працівників.

У Верховній раді зареєстрований [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки].

Цей акт пропонує внести зміни до Цивільного та Господарського кодексів і законів "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне страхування".

Слід зазначити, що даний проект потрібно розглядати разом з проектом закону "Про внесення змін до Податкового кодексу щодо спрощення процедури державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців, які не мають найманих працівників" від 27 лютого 2013 року.

Документ пропонує запровадити "заявницький" принцип державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізосіб-підприємців, які не мають найманих працівників, а також спрощення процедури припинення їх діяльності.

Аналіз цих проектів показує, що вони містять суперечливі формулювання.

Так, у більшості випадків, навіть у назвах законопроектів, використовується формулювання "фізична особа - підприємець, яка не має найманих працівників".

Проте, якщо проекти вивчити детальніше, з'ясується, що вказана там "спрощена" процедура поширюється лише на тих фізичних осіб - підприємців, які не мають найманих працівників протягом останнього року, що передує даті прийняття такими підприємцями рішення про припинення підприємницької діяльності.

Таким чином, прийняття проектів у такому вигляді викликає суперечності. До речі, на деякі з формулювань звернуло увагу і Головне науково-експертне управління Верховної ради. Через ці та інші причини у своїх висновках управління зазначило, що обидва проекти підлягають доопрацюванню.

Процедура закриття бізнесу для цієї категорії підприємців буде така. Спочатку підприємець подає заяву до податкової служби про проведення перевірки у зв'язку з припиненням підприємницької діяльності, додавши до неї низку документів. Також певні документи та звітність подаються до Пенсійного фонду.

Не пізніше одного робочого дня з дня отримання документів ДПС мусить передати до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців або повідомлення про подання всіх документів та можливість проведення процедури, або повідомлення про подання всіх документів та неможливість її проведення.

Причиною відмови може стати наявність в податкової служби даних про існування у підприємця найманих працівників. Схожі повідомлення повинен надати і ПФУ.

Після цього підприємець подає державному реєстратору реєстраційну картку на проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

В разі надходження позитивних повідомлень від ДПС та ПФУ державна реєстрація підприємця припиняється, в інших випадках - їх передбачено шість - державний реєстратор відмовляє в проведенні державної реєстрації припинення.

Проте навіть після внесення запису в ЄДР про припинення підприємницької діяльності особа не знімається з обліку в ДПС та ПФУ до проведення перевірок і сплати грошових зобов'язань та погашення боргів, якщо такі є.

Таким чином, вказані зміни спрощують процедуру ліквідації лише формально та тільки для тих підприємців, які не мали найманих працівників.

Ця процедура і зараз займає один день. Новації змінюють алгоритм дій: документи реєстратору подаються не в кінці процедури, а на її початкових етапах.

Основна проблема, яка виникає при припиненні діяльності, - проведення перевірок контролюючими органами - не вирішується. Перевірки як були, так і залишаються, їх проведення не скасовується і процедура їх проведення не спрощується.

"Заявницький" принцип державної реєстрації теж не запроваджується, бо продовжують існувати певні передумови для внесення такого запису до реєстру.

Спрощення відбудеться лише в тих випадках, коли фізичній особі з якоюсь метою необхідно якомога швидше формально перестати бути підприємцем. Наприклад, для отримання посади в органах державної влади або допомоги з безробіття.

Євген Соловйов

По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 24.06.25, 13:34
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!