Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Правительство урегулировало правовой аспект работы Миндоходов и его территориальных органов          
Николай Азаров Подменю пользователя
сообщение 21.03.13, 0:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 5777
Спасибо сказали: 38 раз
Рейтинг: 0

Вчора на засіданні Уряду були ухвалені акти Кабінету Міністрів України, які визначають правові засади діяльності Міністерства доходів і зборів України та його територіальних органів. Зокрема, розпорядження Кабінету Міністрів України „Питання Міністерства доходів і зборів” надає новому відомству змогу повноцінно розпочати роботу та належно виконувати функції, закріплені Указом Президента України від 18 березня 2013 року № 141.

З метою приведення територіальних органів Міндоходів у відповідність до «Положення про Міністерство доходів і зборів України», Податкового та Митного кодексів України, чинного законодавства України затверджена постанова Кабінету Міністрів України „Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів України”. Відповідно до постанови, кількість податкових інспекцій, що працюватимуть у складі новоутвореного Міністерства доходів і зборів України, скоротиться шляхом реорганізації і злиття на 37 одиниць і становитиме 333.

Фахівці Міндоходів підкреслюють, що проведення реорганізації територіальних органів не погіршить умов обслуговування платників, оскільки утворені об’єднані державні податкові інспекції надаватимуть усі необхідні для платників послуги, а дислокація митних органів не зміниться.

Постановою КМУ „Про реорганізацію деяких органів державної податкової та митної служб” врегульовано усі питання комплексної передачі до складу Міндоходів окремих юридичних осіб, суб’єктів публічного права ДПС України та Держмитслужби. Разом із співробітниками цих органів гранична штатна чисельність співробітників міністерства становить 2440 осіб.

З метою чіткого розмежування та уникнення дублювання функцій між структурними підрозділами, поліпшення обслуговування платників окремою постановою уряду («Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України») закріплена правова основа діяльності відокремлених структурних підрозділів територіальних органів Міндоходів, зокрема, управлінь, відділів, секторів, митних постів і відділень.

У результаті реорганізації система територіальних органів Міндоходів приведена у відповідність до «Положення про Міністерство доходів і зборів», що дає змогу забезпечити ефективну організацію роботи щодо виконання покладених чинним законодавством на нове відомство завдань та функцій.

***

Нагадаємо, що Указом Президента України від 24.12.2012 №726/2012 утворено Міністерство доходів і зборів України шляхом реорганізації Державної податкової служби України та Державної митної служби України, поклавши на Міністерство, що утворюється, функцію з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 24.06.25, 20:10
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!