Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> «Электронная» кассовая лента заработала в штатном режиме. Идет подключение пользователей          
Николай Азаров Подменю пользователя
сообщение 14.01.13, 0:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 5777
Спасибо сказали: 38 раз
Рейтинг: 0

Почалося підключення підприємців, які використовують касові апарати, до «електронної стрічки» - системи передачі даних про готівкові операції на сервери податкової служби.

Нагадаємо, з 1 січня 2013 року в Україні набрали чинності законодавчі норми, що впроваджують дистанційний моніторинг касових операцій. Новий сервіс був протестований в пілотному режимі наприкінці 2012 року та на сьогодні працює в штатному режимі.

Підприємці мають можливість подавати звітну інформацію в електронній формі до серверу податкової служби як шляхом придбання нової касової техніки, так і шляхом приєднання до вже існуючої техніки відповідних модемів для передачі даних.

При цьому вірогідність несанкціонованого доступу до наданої податковим органам інформації є мінімальною. Реєстратори розрахункових операцій повинні, згідно з вимогами, бути обладнані модулем безпеки Національної системи електронних платежів (НСМЕП) – спеціалізованим пристроєм у вигляді картки та плати для комп`ютера, який захищає дані від втручань. Орієнтовна вартість модуля безпеки НСМЕП, який буде реалізовуватись НБУ, становить 80 грн.

Обслуговувати систему зберігання та збору даних буде визначений Нацбанком України інформаційний еквайрер (аcquirer) – організація, яка надаватиме послуги з технічної підтримки та інформаційного обслуговування.

За оцінками фахівців Міндоходів, такий формат моніторингу розрахункових операцій значно скоротить податковий аудит підприємців – користувачів касових апаратів, адже усі розбіжності між поданою звітністю та первинною документацією виявлятимуться дистанційно та заздалегідь.

У бізнесу є півроку на адаптацію до нових вимог законодавства – протягом першого півріччя 2013 року до підприємців не будуть застосовуватися штрафні санкції за неподання такої звітності в електронній формі.

Загалом на обліку у Державній податковій службі України знаходиться 152 тисяч суб’єктів господарювання, які зареєстрували 280 тисяч реєстраторів розрахункових операцій.

***

Нагадаємо, що Указом Президента України від №726/2012 від 24.12.2012 утворено Міністерство доходів і зборів України шляхом реорганізації Державної податкової служби України та Державної митної служби України, поклавши на Міністерство, що утворюється, функцію з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.06.25, 21:47
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!