Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Як потрібно діяти споживачу, якщо продавець не приймає до оплати монети чи банкноти, які є дійсними засобами платежу          
Деня Шмыгаль Подменю пользователя
сообщение 26.03.21, 1:00
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 8395
Спасибо сказали: 1 раз
Рейтинг: 0

Всім нам дуже знайома ситуація, коли в магазині, на ринку, в транспорті чи в будь-якому іншому закладі сфери послуг від нас відмовляються приймати в якості оплати за товар чи послугу дрібні монети чи зношені гроші. Відсутність здачі у продавця з купюр великого номіналу також часто стає проблемою саме покупця. Чи так це повинно бути? Чи передбачена відповідальність для надавачів послуг за такі дії?

Відносини споживач і продавець або надавач послуг регулюються [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Звертаємо увагу, що Порядок регулює умови провадження торговельної діяльності суб’єктами оптової торгівлі, роздрібної торгівлі, закладами ресторанного господарства, основні вимоги до торговельної мережі, мережі закладів ресторанного господарства і торговельного обслуговування споживачів (покупців), які купують товари у підприємств, установ та організацій незалежно від організаційно-правової форми і форми власності, фізичних осіб- підприємців та іноземних юридичних осіб, що провадять підприємницьку діяльність на території України.

Отож, варто запам’ятати, що касир у магазині, продавець на ринку чи інший працівник сфери обслуговування, з яким розраховується споживач за товар чи отриману послугу, зобов’язаний приймати банкноти і монети всіх номіналів, які випускає Національний банк (у тому числі розмінні, обігові монети, пам’ятні та зношені банкноти і монети), що є платіжними засобами і не викликають сумніву в їх справжності. Також вони мають забезпечувати наявність у касі банкнот для здачі(крім тих, карбування та випуск в обіг/додатковий випуск в обіг яких припинено Національним банком).

У випадку самовільного встановлення обмежень та відмови приймати у покупця чи клієнта сфери послуг монети чи банкноти, які є дійсними засобами платежу, на продавця або надавача послуг чекає адміністративна відповідальність, передбачена ст. 155 [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки], а саме Порушення правил торгівлі, виконання робіт і надання послуг працівниками торгівлі, громадського харчування та сфери послуг, громадянами, які займаються підприємницькою діяльністю, і тягне за собою накладення штрафу від одного до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Крім цього, якщо особа протягом року вже притягалась до адміністративної відповідальності за цією статтею, то передбачено покарання у вигляді штрафу від п’яти до двадцяти семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Щоб притягнути порушника до відповідальності потрібно звернутися до Держпродспоживслужби або правоохоронних органів.

Захищайте свої права навіть у незначних, на перший погляд, неприємностях.



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 26.06.25, 13:16
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!