Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> ЗАПИТИ ВІД ДПС: головне – не поспішати          
Деня Шмыгаль Подменю пользователя
сообщение 12.03.21, 13:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 8395
Спасибо сказали: 1 раз
Рейтинг: 0

Як відомо, «час – це гроші», ну, а коли не гроші, то дуже вагомий актив!

Тому важливо розуміти, що запит від податкових органів найчастіше є сигналізатором наявності проблеми, наслідки від якої для початку можна відтягнути.

Для цього достатньо знати буквально декілька моментів:



Не поспішаємо отримувати

Як правило, отримувати лист потрібно, але робити це необхідно дуже повільно (тобто за декілька днів до закінчення граничного «поштового терміну»)!

І тут пам'ятайте «2 правила»:



в загальному випадку лист може зберігатися на поштовому відділенні 1 місяць;



БОНУС - за заявою даний термін можна продовжити до 2х місяців.



не поспішаємо відповідати

Виявляється, тут теж можна виграти за часом:



за загальним правилом такий термін становить 15 робочих (а не календарних) днів (див. наприклад, п.п.78.1.1., п.п.78.1.4. п.78.1. ст.78 ПКУ)



ЩЕ ОДИН БОНУС - на сьогодні терміни для підготовки відповідей на запити податкових органів, передбачені статтями 73 і 78 ПКУ, зупинені до останнього календарного дня місяця, в якому завершиться карантин (п.52-8 підрозділ 10 розділу ХХ ПКУ).



не поспішаємо надавати копії доків

Очевидно, що в разі, наприклад, втрати документів, платник фізично не зможе виконати вимоги запиту та й не зобов'язаний це робити «поспіхом», оскільки в такому випадку починає працювати алгоритм, передбачений положеннями п.44.5. ст.44 ПКУ («правило 90/120 днів»).



Замість висновків: у деяких можуть виникнути запитання на кшталт «якщо проблема дійсно є, то для чого «дихати перед смертю»?» З даного приводу можу впевнено заявити, що різниця все ж таки є. Наприклад, цей час можна з користю використати для



вивчення усієї ситуації та розробки захисної тактики,



виведення контрагента з «ризикових» (якщо проблема прийшла від нього),



допрацювання пакету первинних документів,



виведення активів з компанії (у випадку, якщо все дуже погано). І врешті-решт



зі спливом часу фіскальне напруження навколо вашої проблеми може значно зменшитись або ж взагалі зійти нанівець.



P.s. у майбутніх постах плануємо коротко, але дуже предметно відповісти на наступні запитання:

«Чому запити ДПС завжди потрібно отримувати?»

«Чому на запити ДПС завжди потрібно відповідати?»

«В яких випадках копії документів безпечніше не надавати?»

«Як відповісти, щоб мінімізувати податкову перевірку?»

По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 25.06.25, 0:40
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!