Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Нові зміни в порядок подання скарг на рішення контролюючих органів          
Деня Шмыгаль Подменю пользователя
сообщение 19.02.21, 8:00
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 8395
Спасибо сказали: 1 раз
Рейтинг: 0

З 12 лютого 2021 року в Україні діє дещо змінений Порядок оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами. Це пов’язано з набуттям чинності Наказом Міністерства фінансів [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки] «Про затвердження Змін до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами».

Коротко про зміни в порядку подання скарг на рішення контролюючих органів:

1. Підвідомчість. Відтепер:

  • Скарги на рішення територіальних органів Державної податкової служби (далі – ДПС) подаються на розгляд до ДПС.
  • Скарги на рішення територіальних органів Державної митної служби (далі – ДМС) щодо виконання ними функцій контролюючого органу ([необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки] Податкового кодексу України) подаються на розгляд до ДМС.
  • Рішення ДПС і ДМС за такими скаргами є остаточними та можуть бути оскаржені лише в судовому порядку.
  • Скарги на рішення контролюючого органу щодо нерезидентів, визначені у [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки] Податкового кодексу України, можуть бути подані до контролюючого органу, який прийняв такі оскаржувані рішення. Так скарга нерезидента повинна розглядатися в порядку, визначеному для контролюючого органу вищого рівня.
2. Строки оскарження:

  • Якщо раніше скарга подавалася протягом 10 календарних днів, то тепер – протягом 10 робочих днів (що настають за днем отримання платником податків рішення контролюючого органу, що оскаржується).
  • Ще одна новела щодо поновлення строків: протягом 6 місяців з моменту закінчення згаданих вище 10 робочих днів до ДПС чи ДМС можна подати клопотання про поновлення цього строку разом із документами, що підтверджують поважні причини пропуску.
3. Оформлення скарги:

  • По суті нічого не змінилося, надалі додаються до скарги належним чином засвідчені розрахунки та докази. Лише додано речення «У скарзі може міститися клопотання про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку».
4. Порядок розгляду скарги:

  • Додано новий пункт про те, що скарга залишається без розгляду, якщо ДПС чи ДМС прийме рішення про те, що пропущений строк поновленню не підлягає.
Отже, Мінфіном дещо спрощено і скорочено адміністративну процедуру подання скарг, тепер в ній наявні лише дві ланки, введено можливість поновлення строку, а також збільшено строк для оскарження завдяки заміні поняття «календарних днів» на «робочих днів».

По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 24.06.25, 8:21
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!