Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Додаткові джерела отримання відкритої інформації для здійснення перевірок ФОП: Система публічних закупівель «Prozorro»          
Деня Шмыгаль Подменю пользователя
сообщение 03.06.20, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 8395
Спасибо сказали: 1 раз
Рейтинг: 0

Інформуємо, що з 19 квітня 2020 року набула чинності нова редакція Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).

За новими правилами стає обов’язковим використання електронної системи «ProZorro» для державних закупівель вартістю від 50 тис. грн, тобто поріг безтендерних закупівель знижено з 200 тис. грн до 50 тис. гривень.

Звітувати у системі ProZorro потрібно буде за всі закупівлі (навіть від 1 копійки). Раніше ж замовники надавали звіт у систему «ProZorro» від 50 тис. гривень.

Крім того, в Законі знову застосовується такий кваліфікаційний критерій, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Але варто зазначити, що у разі встановлення цього критерію замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмету закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).

Так, ці норми здебільшого стосуються процедурних питань державних закупівель, але в той же час вони фактично змінюють обсяг відкритої інформації про державні закупівлі.

Відтепер, відкритою та загальнодоступною, а відповідно, такою, що підпадає під дію ПКУ, є інформація про всі публічні закупівлі, у тому числі інформація та документи, які оприлюднені сторонами закупівельного процесу відповідно до вимог Закону.

Слід зазначити, що п. 72.1 ПКУ визначено, що для інформаційно- аналітичного забезпечення діяльності контролюючого органу використовується інформація, що надійшла:

Ø від платників податків та податкових агентів;

Ø від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та НБУ;

Ø від банків, інших фінансових установ;

Ø від органів влади інших держав, міжнародних організацій або нерезидентів; за наслідками податкового контролю;

Ø інша інформація, оприлюднена як така, що підлягає оприлюдненню відповідно до законодавства та/або добровільно чи за запитом надана контролюючому органу в установленому законом порядку.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань (п. 74.3 ПКУ).

Як свідчить практика, фізичні особи – підприємці є досить активними учасниками процесу державних закупівель, як постачальники товарів, робіт, послуг.

У процесі проходження всіх етапів, зокрема тендерної процедури або оприлюднення вже укладених договорів допорогової закупівлі, обов’язково оприлюднюється інформація про постачальника, яка може бути цілком показовою для оцінки та співставлення цієї інформації з тією, яка надається платниками у вигляді звітів та декларацій тощо на вимогу ПКУ.

Будь-які розбіжності та офіційно оприлюднені документи можуть бути використані органами державної податкової служби, зокрема під час планування та проведення контрольно-перевірочних заходів.



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 24.06.25, 10:25
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!