Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Оновлено механізм обробки запитів щодо отримання відомостей з ЄРПН з однаковими відмітками          
Володя Гройсман Подменю пользователя
сообщение 24.01.19, 1:00
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 20863
Спасибо сказали: 27 раз
Рейтинг: 0

Звертаємо увагу наших користувачів, що у разі надсилання протягом доби двох і більше запитів щодо отримання відомостей з ЄРПН J(F)1300105 (далі – Запит) за параметром «за дату» з однаковими відмітками формується квитанція наступного змісту:

«Податковий документ звітності не відповідає формату (стандарту)

електронного документа звітності суб'єктів господарювання,

затвердженому наказом Міндоходів України від 29.11.2013 №729 -

сьогодні, у 10:41:15, від Вас уже отримано такий же самий запит

з іменем файлу '….XML'.

Дозволяється в одну добу відправляти один запит до ЄРПН на певну

дату.».

Важливо! Запит за параметром «За списком» не має обмежень щодо кількості витягів протягом доби.

Механізм обробки Запитів наступний: контролюється дата, на яку запитується інформація (це дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН, яку вказують в полі «за дату») та варіанти заповнення відміток в Запиті (наприклад, комбінації відміток: «видані», «отримані»):

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Якщо у надісланому Запиті буде змінено хоч одна з відміток, наприклад, не вказано позначка «видані» або «отримані» ПН/РК, або до існуючих додано нові відмітки, наприклад: «Імпорт документів з квитанцією», «інформація лише по філії (структурного підрозділу) продавця (постачальника) №, …» тощо, то відомості будуть надіслано платнику, незважаючи на те, що Запит надсилався протягом доби.

Отже, протягом доби дозволяється відправляти один Запит за параметром «за дату» з аналогічними відмітками. У разі направлення протягом доби більше одного Запиту з однаковими відмітками він не буде прийнятий.

Водночас такий Запит (з ідентичними відмітками) можна надіслати на наступний день.

Тобто, якщо відповідно до Запиту в базі ПО M.E.Doc не були імпортовані всі необхідні ПН/РК, зареєстровані на певну дату, то можливість імпортувати відсутні ПН/РК залишається у платника на наступний день.

Це пов’язано з механізмом обробки Запитів відповідно до вимог ДФС, яким обмежено кількість витягів, що може отримати платник на Запит, сформований «за дату» реєстрації ПН/РК в ЄРПН протягом дня.



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 25.06.25, 10:25
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!