Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Кабмін ухвалив постанову «Про деякі питання функціонування авторизованих економічних операторів»          
Деня Шмыгаль Подменю пользователя
сообщение 04.08.20, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 8395
Спасибо сказали: 1 раз
Рейтинг: 0

Ще один із пріоритетів ФРУ стає реальністю. Кабінет Міністрів ухвалив постанову «Про деякі питання функціонування авторизованих економічних операторів». Постанова дозволить реалізувати на практиці запуск АЕО в Україні.

Федерація роботодавців послідовно лобіює запровадження в Україні інституту авторизованого економічного оператора, аналогічного тому, що функціонує в ЄС.

Чим важлива програма АЕО для підприємств?

  • прискорення проходження митних процедур: знижений рівень ризику;
  • процедура спрощеного декларування;
  • підвищення сервісу надання митних послуг: можливість надходження товарів одразу на склад компанії, попередження про здійснення фізичного огляду вантажу;
  • економія витрат: зменшення затримок на кордоні, зменшення витрат на послуги митних терміналів;
  • передбачуваність ведення бізнесу: прозорі і заздалегідь зрозумілі процедури митного оформлення, підвищення рівня безпеки та поліпшення зв'язку між партнерами в ланцюзі постачань.
Зазначена постанова КМУ є черговим кроком з виконання Україною зобов’язань, передбачених Угодою про асоціацію з ЄС.

Вона затверджує форми документів та порядок врегулювання питань отримання авторизації АЕО підприємствами, а саме:

  • форми заяви підприємства про надання авторизації АЕО;
  • форми анкети самооцінки підприємства;
  • порядок проведення митними органами оцінки відповідності підприємства критеріям АЕО;
  • порядок підтвердження кваліфікації працівника підприємства, відповідального за митні питання;
  • нормативні значення розрахункових показників та ліквідності підприємства за даними річної фінансової спроможності;
  • форми звіту про результати оцінки дотримання підприємством умов відповідності критерію АЕО;
  • форми висновку про відповідність підприємства критеріям АЕО.
Підприємства зможуть подавати заяву та анкету самооцінки у формі електронних документів, на які накладено кваліфікований електронний підпис. До доопрацювання програмного забезпечення такі документи мають подаватися на офіційну електронну скриньку Держмитслужби: post@customs.gov.ua

Попередній розгляд поданих документів здійснюватиметься Держмитслужбою 30 днів, оцінка відповідності підприємства критеріям – 120 днів.

Водночас, Держмитслужба звертає увагу підприємств: заповнення заяви та анкети самооцінки є відповідальним заходом. Їх підготовка є можливістю налагодити свої внутрішні процеси, зрозуміти, наскільки підприємство підготовлене до функціонування як АЕО, уникнути відмов у проведенні оцінки та наданні авторизації АЕО. Отримання відмови позбавить підприємство права на повторне подання заяви протягом півроку.



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 25.06.25, 1:12
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!