Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Як суб'єкти первинного фінмоніторингу отримуватимуть інформації про клієнта від держорганів          
Деня Шмыгаль Подменю пользователя
сообщение 27.07.20, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 8395
Спасибо сказали: 1 раз
Рейтинг: 0

Міністерство фінансів України оприлюднило[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки] КМУ «Про затвердження [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]надання державними органами, державними реєстраторами на запит суб’єкта первинного фінансового моніторингу інформації про клієнта».

Проектом передбачено, що у разі виникнення сумнівів у достовірності чи повноті поданої клієнтом інформації суб’єкт первинного фінансового моніторингу вживає заходів щодо проведення його належної перевірки.

На запит суб’єкта інформацію про клієнта надають, зокрема:

1) Міністерство юстиції, Державна податкова служба, Державна митна служба, Державна міграційна служба/її територіальні органи та відділи державної реєстрації актів цивільного стану;
2) державні реєстратори.

Запит надсилається суб’єктом за місцезнаходженням відповідного державного органу та державному реєстратору (незалежно від місцезнаходження суб’єкта) у письмовій формі, підписується керівником суб’єкта або особою, яка його заміщує.

Запит може надсилатися також в 2 електронній формі. Формат електронної взаємодії та форма надання інформації визначаються відповідними державними органами.

У запиті зазначаються підстави для надання державними органами, державними реєстраторами інформації про клієнта та її перелік, а також відомості, що дозволяють однозначно ідентифікувати клієнта.

Для підтвердження інформації щодо статусу суб’єкта первинного фінансового моніторингу державні органи, державні реєстратори звертаються до Державної служби фінансового моніторингу України в електронній та/або в паперовій формах. У такому разі Держфінмоніторинг надає інформацію протягом двох робочих днів з дня надходження запиту.

Запит суб’єкта не може стосуватися надання консультацій і роз’яснень положень законодавства.

Державні органи, державні реєстратори надають протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту суб’єкту інформацію про клієнта, що стосується здійснення належної перевірки. Зазначена інформація надається безоплатно.

Інформація про клієнта, що надходить суб’єкту від державних органів, державних реєстраторів, є інформацією з обмеженим доступом та використовується виключно з метою та в порядку виконання вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) 3 доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

Зауваження та пропозиції до проекту постанови у письмовій та електронній формі надсилати на адреси: Міністерство фінансів України, вул. Грушевського, 12/2, м. Київ-8, 01008, е-mail: infomf@minfin.gov.ua. Державна регуляторна служба України, вул. Арсенальна, буд. 9/11, м. Київ, 01011, е-mail: inform@dkrp.gov.ua



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 24.06.25, 9:06
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!