Типову форму
№ ОЗ-З «Акт списання основних засобів», затверджену наказом Мінстатистики від 29.12.1995 р. № 352, як і типову форму №
ОЗ-3 (бюджет) «Акт про списання основних засобів», затверджену спільним наказом Головного управління Держказначейства та Держкомстату від 02.12.1997 р. № 125/70, використовують для оформлення вибуття основних засобів (окрім автотранспортних засобів) при повному або частковому їх списанні.
Обидві ці форми
передбачають унесення інформації щодо технічного стану та причин списання основних засобів і висновок комісії щодо їх списання. Водночас для відображення господарських операцій підприємства можуть використовувати як відповідні типові форми первинного обліку, так й інші первинні документи, що фіксують факт здійснення операцій.
Відповідні тези наводить Держстат у [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки].
А проблема, схоже, виникла у зв’язку з пошкодженням і знищенням основних засобів у зоні АТО, коли відсутній доступ до них, а отже, неможливо вказати їх технічний стан для оформлення операцій зі списання об’єкта.
По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]