Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 3
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Определен порядок представления в Миндоходов заявления о проведении документальной внеплановой электронной проверки          
Николай Азаров Подменю пользователя
сообщение 25.06.13, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 5777
Спасибо сказали: 38 раз
Рейтинг: 0

Міністерство доходів і зборів України
Наказ
"Про затвердження Порядку подання платником податків заяви про проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки та прийняття рішення територіальним органом Міністерства доходів і зборів України про проведення такої перевірки"
від 03.06.2013 N 143


Міндоходів наказом від 03.06.2013 N 143 затвердило Порядок подання платником податків заяви про проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки та прийняття рішення територіальним органом Міністерства доходів і зборів України про проведення такої перевірки, яким передбачено, що документальні невиїзні позапланові електронні перевірки платників податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, проводяться з 1 січня 2014 року; суб'єктів господарювання мікро-, малого та середнього бізнесу - з 1 січня 2015 року; інших платників податків - з 1 січня 2016 року.

Так, електронна перевірка проводиться на підставі заяви платника податків з незначним ступенем ризику, встановленим відповідно до п. 77.2 ст. 77 гл. 8 розд. II Податкового кодексу, про проведення електронної перевірки.

Заява подається керівником або уповноваженим представником платника податків (з пред'явленням документа, передбаченого п. 19.2 ст. 19 розд. I Кодексу) до територіального органу Міндоходів, в якому він перебуває на податковому обліку, не пізніше ніж за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки.

Для проведення електронної перевірки платник податків разом із заявою забезпечує подання до територіального органу Міндоходів в електронній формі документів, які відповідно до Кодексу пов'язані з обчисленням та сплатою податків і зборів, з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб та у форматі, встановленому відповідно до п. 85.2 ст. 85 гл. 8 розд. II Кодексу.

Рішення про проведення/непроведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки приймається керівником територіального органу Міндоходів, до якого платником податків подано заяву, протягом 10 календарних днів з дня отримання такої заяви.

Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 13 червня 2013 р. за N 950/23482 та набирає чинності з 1 січня 2014 року.

По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.08.25, 9:03
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!