Группа: Пользователи
Сообщений: 957
Из: Україна
Спасибо сказали: 449 раз
Рейтинг: 14.5
AT-2000 Тут больше вопрос к методике учета. Насколько мне известно, есть некоторые правила ведения справочника "Контрагенты" в конфигурациях УТП-УПП (и основанных на них). Например, установка флажка "Поставщик". Собственно, по его наличию и устанавливается отбор при поиске контрагента в обработке, если этот реквизит есть в конфигурации. Похоже придется доработать, на случай если такого флажка нет, но контрагент только один. ОК.
Группа: Пользователи
Сообщений: 957
Из: Україна
Спасибо сказали: 449 раз
Рейтинг: 14.5
OneSync (звичайні форми), версія 24.1 від 16.07.2018 Зміст
Покращення 1) Вкладка "Первинні документи (вхідні) 1.1 Доопрацьовано визначення контрагента для конфігурацій, що мають прапорці "Поставщик" та "Покупатель". 1.2 Додано прапорець налаштувань "Вказувати в коментарі "OneSync, ver." + номер версії обробки " (дивіться "Первинні документи (вхідні)" - Створення ). 1.3 Доопрацьовано визначення "Документа-основания": додано аналіз документів "Платіжне доручнення вихідне". Якщо воно існує, аналізується також наявність "Надходження товарів на послуг". Якщо існує тільки одне з цих двох документів, аналізуються дати, та береться документ першої події. За відсутності одного з документів, обирається лише існуючий. За відсутності обох, в "Документ-основание" нічого не підставляється.
Доопрацьовано дизайн 1.1 Додано відображення перевірки наявності ліцензія на технологію API (COM), тільки для користувачів MEDoc. Перевіряється при відкритті обробки, та при зміні підприємства. 1.2 Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]. Пароль типовий, згідно Правил форума
Группа: Пользователи
Сообщений: 51
Спасибо сказали: 9 раз
Рейтинг: 0
Inkognito @ Сегодня, 10:11
,
Версия 24.1
Хотелось бы, чтобы были варианты настроек с правом выбора к следующему новому пункту: "1.3 Доопрацьовано визначення "Документа-основания": додано аналіз документів "Платіжне доручнення вихідне". Якщо воно існує, аналізується також наявність "Надходження товарів на послуг". Якщо існує тільки одне з цих двох документів, аналізуються дати, та береться документ першої події. За відсутності одного з документів, обирається лише існуючий. За відсутності обох, в "Документ-основание" нічого не підставляється.
Особенности нашего учета предполагают изначально это поле пустым!
Группа: Пользователи
Сообщений: 957
Из: Україна
Спасибо сказали: 449 раз
Рейтинг: 14.5
mousya Ок, ориентировочно на завтра, когда будет доработан также поиск "Сделки". Сделаем также настройку и для нее. Ориентировочно так "Не подбирать "Документ-основание" и "Не подбирать сделку". По умолчанию выключены.
Группа: Пользователи
Сообщений: 957
Из: Україна
Спасибо сказали: 449 раз
Рейтинг: 14.5
OneSync (звичайні форми), версія 24.2 від 17.07.2018 Зміст
Покращення 1) Вкладка "Первинні документи (вхідні) 1.1 Доопрацьовано визначення контрагента для конфігурацій, що мають прапорці "Поставщик" та "Покупатель". 1.2 Додано прапорець налаштувань "Вказувати в коментарі "OneSync, ver." + номер версії обробки " (дивіться "Первинні документи (вхідні)" - Створення ). Для встановлення в документі, встановіть відповідний прапорець в налаштуваннях (винесено на головну панель).
Нові можливості 1) Вкладка "Первинні документи (вхідні) Реалізовано вивантаження в XML документу "Акт з переробки".
2) Вкладка "Первинні документи (вхідні) 2.1 Реалізовано визначення "Документа-основания": додано аналіз документів "Платіжне доручнення вихідне". Якщо воно існує, аналізується також наявність "Надходження товарів на послуг". Якщо існує тільки одне з цих двох документів, аналізуються дати, та береться документ першої події. За відсутності одного з документів, обирається лише існуючий. За відсутності обох, в "Документ-основание" нічого не підставляється. Для підбору в документі, встановіть відповідний прапорець в налаштуваннях (винесено на головну панель). 2.2 Реалізовано визначення "Сделки". Для підбору в документі, встановіть відповідний прапорець в налаштуваннях (винесено на головну панель).
Доопрацьовано дизайн 1.1 Додано відображення перевірки наявності ліцензія на технологію API (COM), тільки для користувачів MEDoc. Перевіряється при відкритті обробки, та при зміні підприємства. 1.2 Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]. Пароль типовий, згідно Правил форума
Группа: Пользователи
Сообщений: 34
Спасибо сказали: 3 раз
Рейтинг: 0
Цитата(Inkognito @ 17.07.18, 17:15)
Доопрацьовано визначення контрагента для конфігурацій, що мають прапорці "Поставщик" та "Покупатель"
А как это сделано? В контрагенте ищется реквизит с таким именем или захардкодено по имени конфигурации? У нас есть случай когда 1С:Бухгалтерия есть два вида одного контрагента. Т.к. нет галок, то они их рассовали по двум папкам. Так и отличают. Так вот при загрузке входящих НН обработка стописот раз пишет найдено два контрагента и предлагает выбрать и если по контрагенту 100 документов, то 100 раз и спрашивает.
Можно ли в таком случае как то кешировать эти ответы? Т.е. выбрали нужного контрагента и в следующий раз не спрашивать.
Я имею в виду не навсегда кешировать, а на время одной загрузки. Т.е. нажали импорт из медка, создалась таблицазначений из ЕДРПОУ,ИНН,ЭтоФилиал (все поля поиска) и Контрагент. И далее перед поиском сначала искать в этой таблице и если не нашли, то искать как обычно и если нашли или выбрали, то записывать в эту ТЗ и так далее.
Группа: Пользователи
Сообщений: 957
Из: Україна
Спасибо сказали: 449 раз
Рейтинг: 14.5
1) Проверка на наличие реквизитов, типовой функцией ЕстьРеквизит() 2) Может, логичнее добавить параметр "Каталог поставщиков"? И если контрагентов более 1 найдено, то искать снова по тем же параметрам, только + параметр "Владелец=" указанный каталог.
Группа: Пользователи
Сообщений: 34
Спасибо сказали: 3 раз
Рейтинг: 0
Цитата(Inkognito @ 18.07.18, 15:28)
2) Может, логичнее добавить параметр "Каталог поставщиков"? И если контрагентов более 1 найдено, то искать снова по тем же параметрам, только + параметр "Владелец=" указанный каталог.
Группа: Пользователи
Сообщений: 957
Из: Україна
Спасибо сказали: 449 раз
Рейтинг: 14.5
OneSync (звичайні форми), версія 24.3 від 19.07.2018 Зміст
Покращення 1) Вкладка "Первинні документи (вихідні) Доопрацьовано вивантаження первинних документів в XML (акт звіряння, акт, рахунок, видаткова).
2) Вкладка "Первинні документи (вхідні) 2.1 Доопрацьовано визначення контрагента для конфігурацій, що мають прапорці "Поставщик" та "Покупатель". 2.2 Додано прапорець налаштувань "Вказувати в коментарі "OneSync, ver." + номер версії обробки " (дивіться "Первинні документи (вхідні)" - Створення ). Для встановлення в документі, встановіть відповідний прапорець в налаштуваннях (винесено на головну панель).
3) Регламентована звітність Доопрацьовано вивантаження звіту "Декларація з ПДВ" за новою формою.
Нові можливості 1) Вкладка "Первинні документи (вихідні) 1.1 Реалізовано вивантаження в XML документу "Акт з переробки".
2) Вкладка "Первинні документи (вхідні) 2.1 Реалізовано визначення "Документа-основания": додано аналіз документів "Платіжне доручнення вихідне". Якщо воно існує, аналізується також наявність "Надходження товарів на послуг". Якщо існує тільки одне з цих двох документів, аналізуються дати, та береться документ першої події. За відсутності одного з документів, обирається лише існуючий. За відсутності обох, в "Документ-основание" нічого не підставляється. Для підбору в документі, встановіть відповідний прапорець в налаштуваннях (винесено на головну панель). 2.2 Реалізовано визначення "Сделки". Для підбору в документі, встановіть відповідний прапорець в налаштуваннях (винесено на головну панель). 2.3 Додано каталог, в якому буде відбуватись пошук контрагента, якщо знайдено більше одного за ІПН або ЄДРПОУ-ДРФО.
Доопрацьовано дизайн 1.1 Додано відображення перевірки наявності ліцензія на технологію API (COM), тільки для користувачів MEDoc. Перевіряється при відкритті обробки, та при зміні підприємства. 1.2 Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]. Пароль типовий, згідно Правил форума
Группа: Пользователи
Сообщений: 4
Спасибо сказали: 4 раз
Рейтинг: 0
Добрый день. Не получается загрузить исходящие расчеты корректировок, т.е. выписанные предприятием, из Медок в 1С. Выгружаю расчеты корректировок из Медок в файл xml, затем на закладке Первичные документы(входящие) выбираю технологию XMLm, указываю путь к файлу xml, выгруженному на предыдущем шаге, указываю период, документ "Приложение 2", нажимаю Найти документы. Идет поиск, затем выводится сообщение "Нет документов по заданным параметрам", соответственно табличная часть пустая, хотя в процессе поиска видно, что файл xml считывается и выводятся даты расчетов корректировок. Как мне выгрузить из Медок расчеты корректировок? И еще один вопрос. Как после установки последних обновлений на Медок работать со вкладкой Восстановление(собственных НН/РК)? Сейчас выводится сообщение о том, что нужно установить в обработке технологию "XML от Медок". Можете ли объяснить, как это сделать?
Группа: Пользователи
Сообщений: 957
Из: Україна
Спасибо сказали: 449 раз
Рейтинг: 14.5
1) По рассчетам корректировок, нужно подключиться удаленно. Скиньте мне свои параметры подключения по ТимВьюверу в личку 2) На официальную 25 версию сделаем работу и с вкладкой "Восстановление", чтобы работала с форматом XML (от Медка и типовым).
Группа: Пользователи
Сообщений: 957
Из: Україна
Спасибо сказали: 449 раз
Рейтинг: 14.5
user11992 Действительно...для приложения2 затаилась ошибка при подборе "Документа-основания". Исправим. Выйдет в следующей бета-версии завтра, с еще некоторыми доработками.
Группа: Пользователи
Сообщений: 957
Из: Україна
Спасибо сказали: 449 раз
Рейтинг: 14.5
OneSync (звичайні форми), версія 24.4 від 20.07.2018 Зміст
Покращення 1) Вкладка "Первинні документи (вихідні) Доопрацьовано вивантаження первинних документів в XML (акт звіряння, акт, рахунок, видаткова). Доопрацьовано вивантаження ПН та Д2 в формат XML від MEDoc "Для обміну звітністтю": код ЄДРПОУ вивантажується також для неплатників.
2) Вкладка "Первинні документи (вхідні) 2.1 Доопрацьовано визначення контрагента для конфігурацій, що мають прапорці "Поставщик" та "Покупатель". 2.2 Додано прапорець налаштувань "Вказувати в коментарі "OneSync, ver." + номер версії обробки " (дивіться "Первинні документи (вхідні)" - Створення ). Для встановлення в документі, встановіть відповідний прапорець в налаштуваннях (винесено на головну панель).
3) Регламентована звітність Доопрацьовано вивантаження звіту "Декларація з ПДВ" за новою формою.
Нові можливості 1) Вкладка "Первинні документи (вихідні) 1.1 Реалізовано вивантаження в XML документу "Акт з переробки".
2) Вкладка "Первинні документи (вхідні) 2.1 Реалізовано визначення "Документа-основания": додано аналіз документів "Платіжне доручнення вихідне". Якщо воно існує, аналізується також наявність "Надходження товарів на послуг". Якщо існує тільки одне з цих двох документів, аналізуються дати, та береться документ першої події. За відсутності одного з документів, обирається лише існуючий. За відсутності обох, в "Документ-основание" нічого не підставляється. Для підбору в документі, встановіть відповідний прапорець в налаштуваннях (винесено на головну панель). 2.2 Реалізовано визначення "Сделки". Для підбору в документі, встановіть відповідний прапорець в налаштуваннях (винесено на головну панель). 2.3 Додано каталог, в якому буде відбуватись пошук контрагента, якщо знайдено більше одного за ІПН або ЄДРПОУ-ДРФО. 2.4 Додано можливості автоматичного пошуку та встановлення реквізитів вручну (за виділеними документами): - пошук XML - пошук "Документа-підстави" - пошук "Сделки" Актуально для тих, хто створював "Реєстрацію вхідного податкового документу" (Запис книги придбання) : - вручну - іншою обробкою, яка не підбирала відповідні реквізити - нашою обробкою, до 25 версі Кнопки ручного пошуку та встановлення, знаходяться в меню "Додатково"
Доопрацьовано дизайн 1.1 Додано відображення результату перевірки наявності ліцензії на технологію API (COM), тільки для користувачів MEDoc. Перевіряється при відкритті обробки, та при зміні підприємства. Прапорець називається "Модуль "Інтеграція"" 1.2 Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]. Пароль типовий, згідно Правил форума
Группа: Пользователи
Сообщений: 78
Спасибо сказали: 13 раз
Рейтинг: 0
добавьте возможность выставить время входных документов в ручную(не дату). и поиск по док основания не ищет если был авансовый отчёт, а него выписали налоговую
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!